به گزارش رسانه خبری آوای ورزش؛ بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون تیر اندازی سردار مرتضی قربانی موفق شد سکانداری این فدراسیون را به مدت چهار سال به عهده بگیرد تا شاهد تحولات جدید و تغییرات در سیستم مدیریتی این فدراسیون باشیم.

پس از پایان‌ مجمع انتخاباتی، رای گیری برای مشخص شدن اعضای هیات رئیسه این فدراسیون آغاز شد که سرهنگ چنگیز مسیب زاده مدیر تربیت بدنی نزاجا نیز با ۴۳ رای قاطع به عضویت هیات رئیسه این فدراسیون در آمد تا یکی دیگر از اعضای ورزش نیروهای مسلح در فدراسیون صاحب پست شود.

مسیب زاده که سال‌ها در ترکیب تیم های ملی حضور داشته و عناوین ملی و قهرمانی های بین المللی زیادی را در این رشته به نام خود ثبت کرده است حالا باید در سنگر مدیریتی دیگر برای خدمت به جوانان و قهرمانان ورزشی این رشته فعالیت کند.

سرهنگ مسیب زاده در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار اوای ورزش اظهار داشت؛ از اعتماد اعضای مجمع به انتخاب بنده در هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم در این جایگاه جوابگو اعتماد آن‌ها باشم و با تفکرات ریاست جدید فدراسیون قدم های خوبی برای این رشته پر افتخار برداریم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی افزود؛ چالش های خیلی سنگین در پیش رو خواهیم داشت اما تمام سعی و تلاشمان این است که دوباره آرامش را به این فدراسیون برگردانیم و بتوانیم بار مشکلات سنگین از جمله بدهی ها مالی را از فدراسیون در این شرایط سخت اقتصادی کم و برطرف کنیم‌.

 

صمد خزایی