به گزارش آوای ورزش، علی آرزومندی پس از شکست تیمش برابر مهرام و به تساوی رسیدن سری فینال گفت:”بازی سختی بود و ما پیش بینی این بازی را می کردیم قبلا هم گفته بودم که فاصله این دو تیم زیاد نیست و اختلاف امتیاز در بازی قبل کاذب بود.”

سرمربی نظم آوران سیرجان در ادامه با اعتراض به داوری در این دیدار گفت:”تمنا می کنم جامعه بسکتبال و جامعه داوری تیم ها را در زمین به یک چشم ببینند. به نظرم نگاه داوران اینگونه نیست. کل فصل درباره داوری صحبت نکردم. ولی عکس العمل داورها در مورد تیم ها متفاوت است. این سمت به ما تکنیکال می دهند ولی آن سمت فقط تذکر می دهند. به نظر من بازی به گونه ای پیش رفت که انگار هیچ شانسی برای ما وجود نداشت.”

آرزومندی در خصوص باخت در این بازی توضیح داد:”مهرام تیم بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد که هر بازیکنی که به زمین می آید خوب بازی می کند. من فکر می کنم نتوانستیم تمرکزی که در بازی اول داشتیم را امروز در دفاع داشته باشیم و تفاوت نتیجه را در این موضوع می دانم.”

سرمربی نظم آوران در مورد پنج فوله شدن امیر طاهرخانی و مسعود سلیمانی دو بازیکن تاثیرگذار تیمش گفت:” تمام صحبت من همین است. چطور می شود که یک برخورد در یک جا خطا باشد و در جای دیگر خطا نباشد. احساسم این است که داوری این بازی متعادل نبود.”

علی آرزومندی درباره دیدار سوم سری توضیح داد:”بازی پایانی است و هر تیمی کمتر اشتباه کند، بجنگد و تمرکز بیشتری داشته باشد لیافتش بازی در نیمه نهایی است.”

کیانا شادرو