به گزارش خبرگزلری آوای ورزش،تیم گرینیارد در آخرین مسابقه هفته سوم این رقابت‌ها، میهمان خود لیندمانس را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. سه ست این بازی با امتیازات ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به سود گرینیارد به پایان رسید.

گرینیارد با این پیروزی با ۶ امتیاز، به دلیل ضریب ست پایین‌تر نسبت به روزلار در رده دوم جدول قرار گرفت. مسابقات هفته اول لیگ بلژیک به تعویق افتاده و تاکنون رقابت‌های هفته‌های دوم و سوم برگزار شده است.

جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار، در هر سه ست این بازی در ترکیب اصلی تیمشان حضور داشتند و نقش پررنگی در رسیدن به این برد بازی کردند.

اسفندیار که در هفته گذشته لیگ بلژیک هم امتیازآورترین و بهترین بازیکن زمین شده بود، در این هفته هم این عناوین را از آن خود کرد. دریافت‌کننده ۲۰۹ سانتی‌متری تیم ملی ایران در مسابقه با لیندمانس ۲ امتیاز با دفاع روی تور، ۲ امتیاز با سرویس، ۱۵ امتیاز با حمله و در مجموع ۱۹ امتیاز کسب کرد. او در ۱۶ دریافت هم ۳۸ درصد موفقیت داشت و در حمله ۶۸ درصد موفقیت به نام خود ثبت کرد.

کریمی پاسور تیم ملی ایران هم در این بازی ۲ امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس، ۲ امتیاز از حمله و در مجموع ۵ امتیاز به دست آورد.

درخشش اسفندیار در ترکیب تیمش درحالی است که سرمربی گرینیارد او را در ۲ مسابقه مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی قرار نداد و در هر ۲ بازی هم شکست خورد تا راهی برای ورود به مرحله اصلی مسابقات پیدا نکند.