به گزلرش خبرگزاری آوای ورزش،«مسعود سلیمانی» اظهار داشت: یک هفته‌ای است که اردوی تیم ملی تعطیل شده و باید ملی‌پوشان یک هفته دیگر را تحمل کنند تا دوباره از پایان مهر ماه به صورت انفرادی از استان‌های مختلف به باشگاه انقلاب دعوت شوند و بتوانیم همچنان انگیزه و آمادگی آنان را با وجود بحران کرونا حفظ کنیم.

وی همچنین افزود: لیگ اسکواش نیز از بهمن ماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد. با توجه به بحران کرونا تاریخ دقیق این مسابقات را در این بازه زمانی مشخص خواهیم کرد.

سلیمانی افزود: مسابقات جام ستارگان را در ۶ آبان ماه در رشته پدل برای مردان برگزار می‌کنیم. همچنین در روز ۱۶ آبان و در فینال این مسابقات دو مجموعه پدل و اسکواش افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجلاس جهانی موناکو را در پیش‌رو داریم، گفت: این اجلاس در ۱۹ آبان به صورت وبینار برگزار می‌شود و در آن انتخابات اعضای کمیته و نواب رییس برپا خواهد شد.

رییس فدراسیون اسکواش اضافه کرد: در این مدت باشگاه مهرسان برای تامین اعتبار برای برگزاری مسابقات بین‌المللی در پنجم اسفند ماه اعلام آمادگی کرد و هنوز تعداد کشورهای شرکت کننده در این رقابت‌ها مشخص نیست و آن چیزی که اهمیت دارد، رنکینگ جهانی این رقابت‌هاست. همچنین در ۱۵ اسفند ماه مسابقات بین المللی بیرجندجونیور در رده سنی ۱۱ تا ۱۹ سال برگزار خواهد.