به گزارش خبرگزاری آوای ورزش،پس از برگزاری موفق رقابت‌های حضوری اسنوکر باتوجه به شیوع کرونا، شاهد مسابقات بیش‌تری در این رشته هستیم. در جدید ترین رقابت ها، مسابقات آزاد انگلیس در ورزشگاه مارشال آرنا از امروز (۲۱ مهر) کار خود را آغاز کرده است.

در این رقابت‌ها دو ملی پوش اسنوکر ایران حضور دارند. حسین و فایی و سهیل واحدی دو اسنوکر باز ایرانی بوده که برای کسب مقام در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خواهند رفت. در مرحله نخست این دوره از رقابت‌ها حسین وفایی با لوکاس کلیکرز آلمانی روبه‌رو شد.
حسین وفایی از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران به مصاف این حریف آلمانی رفت و توانست در یک بازی یک طرفه این حریف را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد. حریف وفایی درحالی در این مسابقه شرکت کرده بود که در رده ۱۰۸ حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان قرار دارد. همچنین ملی‌پوش ایران در رده ۳۹ بهترین اسنوکر بازان حرفه ای جهان است.
حریف بعدی وفایی برنده بازی جوپری و رایلی پارسُنز است.
سهیل واحدی دیگر نماینده اسنوکر ایران از ساعت ۱۷ به وقت ایران به مصاف حریف خود خواهد رفت. او در نخستین دیدار خود با او کانر انگلیسی مسابقه می‌دهد. سهیل واحدی در رده ۸۲ بهترین اسنوکربازان قرار دارد. هم‌چنین حریف انگلیسی واحدی در رده ۶۱ حرفه‌ای‌هاست. با توجه به اختلاف رنکینگ به نظر می‌رسد نماینده ایران کار دشواری را در مرحله اول این رقابت‌ها دارد.
این مسابقات به مدت هفت روز در شهر میلتون کینز انگلیس ادامه خواهد داشت.