به گزارش آوای ورزش، تیم منچسترسیتی چهارشنبه شب در ادامه بازی‌های هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه مولینکس میهمان ولورهمپتون بود و با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید.

 

کوین دی‌بروینه مرد اول این مسابقه بود و با گلزنی در دقایق ۷، ۱۶، ۲۴ و ۶۰، درخشش فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد. رحیم استرلینگ در دقیقه ۵۴ دیگر گل سیتیزن‌ها را به ثمر رساند و لئاندر دندونکر در دقیقه ۱۱ برای ولورهمپتون گلزنی کرد.

 

شاگردان پپ گواردیولا که به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول صدرنشین بودند، امتیازات خود را به عدد ۸۹ رساندند و اختلافی سه امتیازی با لک‌لک‌ها ایجاد کردند. با توجه به در پیش بودن دو هفته تا پایان مسابقات، اختلاف امتیازی سه امتیازی سیتی و لیورپول و تفاضل گل بهتر منچسترسیتی، می‌توان گفت این تیم فاصله زیادی با قهرمانی ندارد. ولورهمپتون نیز در رده هشتم ایستاده است.

 

چهارشنبه شب همچنین تیم چلسی با نتیجه ۳ بر صفر از سد لیدزیونایتد گذشت. آبی‌های لندن خیلی زود و در دقیقه ۴ توسط میسون مونت به گل اول رسیدند. ۲۰ دقیقه بعد، دنیل جیمز از لیدزیونایتد اخراج شد و این تیم ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. در نیمه دوم نیز کریستین پولیسیچ و روملو لوکاکو به ترتیب در دقایق ۵۵ و ۸۳ موفق به گلزنی شدند.