*بیوگرافیتان را بگویید:
محمد رئوف هستم متولد ۷۱ که شروع ورزشم با کوهنوردی و اسکی بود بعد از آن به پارکو رو آوردم و حالا در ورزشهای هوایی فعالیت دارم.

*شما در چند رشته ورزش هوایی را همزمان فعالیت میکنید مثل پاراگلایدر، وینگ‌سوئت میشه در مورد این ورزش‌ها توضیح دهید تا خوانندگان بیشتر با آن آشنا شوند:
من حدود ۱۰ سال هست که ورزش‌های هوایی انجام میدهم که با پاراگلایدر شروع کردم و در حال حاضر هم پاراگلایدر انجام می‌دهم هم وینگ‌سوئت البته من به مدت۴۰ روز در روسیه دوره پرش آزاد از هواپیما را هم گذراندم که درحال حاضر هم تعداد محدودی هستند که پرش با لباس مخصوص را دارند به این ورزش وینگ‌سویت میگن.

*آیا این ورزش خطرناک است:
من بیسجامپ انجام میدهم یعنی پرش از فاصله کم، در این پرش فقط یک چتر باز میشه اما در ارتفاع زیاد ورزشکار ۲ چتر دارد که به همین دلیل بیسجامپ خطر زیادی دارد به هر حال وقتی وسایل رو چک کنید خطر ورزش به صفر می‌رسد
*تا بحال از کدوم برج تهران پریدی:
از برج میلاد پنج دفعه پریدم ،از پل قطور در خوی حدود ۲۰ دفعه پریدم همچنین ،و چند پرش هم با پاراگلایدر داشتم
*در مورد وینگ‌سویت نظرتون چیست:
این ورزش هنوز خیلی در کشورمان شناخته شده نیست و نفرات محدودی این ورزش را انجام میدهند در ابتدا باید در این ورزش بتوانی پرش آزاد داشته باشی و با لباس پرنده‌ای که بر تن داری در آسمان پرواز کنید،اما میتوان آینده خوبی را پیش بینی کرد. البته نا گفته نماند که برای اینکه بتوانی ورزش وینگسویت را به صورت حرفه ای انجام دهی نیاز است که حداقل ۳۰۰ پرش آزاد داشته باشی

 

 

 

مهدی جمشیدیان