به گزارش خبرگزاری آوای ورزش و به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ملی ۴ نفره دارت مجازی آقایان و بانوان کشورمان در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت های مجازی قهرمانی جهان مقابل تیم ملی مصر صاحب ۷ برد و یک باخت شد.

ملی پوشان کشورمان در بخش بانوان ۳ پیروزی و یک شکست بدست آوردند. مهشاد عوض زاده دارنده مدال طلای دوبل جوانان جهان در سال ۲۰۱۷ ۲ برد ۳ برصفر مقابل اومنیا سید و نادا محمود به دست آورد.

زهرا رجبی قهرمان ایران و دارنده مدال طلای مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال ۲۰۱۹ مقابل نادا محمود ۳ بریک مغلوب شد اما با نتیجه ۳ بر یک اومنیا سید را شکست داد، این اولین باخت زهرا رجبی در این رقابتهاست.

در بخش مردان تیم کشورمان ۴ برد حیات بخش بدست آورد و جواد بیات قهرمان مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال ۲۰۱۹ و همچنین علی عزیزی هرکدام با نتایج مشابه ۳ بر صفر از سد علی حسن و عبدالوهاب خالد عبور کردند.

تیم دارت مجازی آقایان و بانوان کشورمان که در گروه ۲ مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان با تیمهای پاکستان، آفریقای جنوبی، مصر، اسلواکی و هند همگروه است، مقابل پاکستان ۸ برد و در دیدار با آفریقای جنوبی ۳ برد و ۵ باخت بدست آورد. کشورمان در رویارویی با مصر صاحب ۷ برد و یک شکست شد و در ادامه این رقابتها به مصاف اسلواکی و هند خواهد رفت.

مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان با حضور ۴۴ کشور جهان و در ۸ گروه بصورت انفرادی برگزار می شودکه در پایان مرحله گروهی و از هر گروه ۴ نفر به مرحله حذفی راه خواهند یافت.