به گزارش آوای ورزش، در روزگاری که مردم در شرایط سخت اقتصادی دوران سختی را سپری میکنند وزیر ورزش که خود درد آشنای ورزشی می باشد و حتی در مجلس در روز اخذ رای اعتماد عنوان کرد شرکت توسعه و نگهداری را که در آن مشکلات زیاد و رانت وجود دارد را منحل می کند ولی انگار با گذشت زمان و اخذ رای اعتماد قول هایش را فراموش کرد و امروز شاهد هستیم وزارت ورزش که بر اساس قانون اساسی متولی ورزش رایگان برای همگان می باشد در آن اتفاقات عجیب و غریب رخ میدهد، به تازگی در مزایده سالن بدنسازی مجموعه انقلاب به قیمت ۱۰۱ میلیارد تومان بله ۱۰۱ میلیارد تومان و استخر روباز بانوان مجموعه ۳۶ میلیارد تومان ۳ ساله اجاره داده شده آقای وزیر با این روش می خواهید ورزش را رایگان کنید ؟ حداقل اگر توان ندارید ارزان کنید!

مجموعه بدنسازی اگر ماهانه ۳ میلیارد تومان هم درآمد داشته باشد بدون در نظر گرفتن هزینه هافقط می تواند اجاره خود را بدهد.چطور در مجموعه های دولتی تحت نظر شما گرفتن پول از مردم بدون قانون است در صورتی که پای خود را بر گلوی باشگاه های کاملا خصوصی که توسط اشخاص علاقمند اداره میشود می فشارید و نرخ مصوب می دهید، بله آقای سجادی بنده بعنوان کارشناس عالی ورزشی می گویم شما که اهل ورزش هستید بگویید با کدام روش باید این گونه پرداخت اجاره بها تامین شود جز با رانت و خلاف . پس لطفا شما بنده را ارشاد نمایید آقای سجادی حداقل در عمر مدیریتی ورزش خود یکبار هم که شده به یکی از وعده های خود که در مجلس شورای اسلامی اعلام کردید وفادار باشید و شرکت تجهیز را برای همیشه منحل کنید و در خصوص مزایده های مجموعه های تحت نظر خود تجدید نظر نمایید.

آقای سجادی زمانی که شما برای نام ایران در صحنه ورزشی فعالیت می کردید بنده پس از دوران قهرمانی ۱۷ ساله و عضویت در تیم ملی بسکتبال و کاپیتانی آن در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مشغول فعالیت بودم، درهمان امجدیه که شما تمرین می کردید امروز اوضاع ورزش کردن چطور است ؟من که برای اداره ورزش با شما از نزدیک گفتگو کردم اگر مخالف بودید همان روز می گفتید و آن روز پس از جلسه فکر کردم به گفته های من باور دارید. من که گفتم حاضرم با مشاورین شما به بحث بنشینم، ولی افسوس شما غرق کارهای کم اهمیت بودید و صرفا برای حفظ صندلی وزارت ورزش تلاش کردید ولی فکر میکنم اگر در زمان شما چند کار ارزشمند انجام میشد حتی اگر عمر مدیریتان کم هم میشد ارزش داشت.

• رفتارهای شما غیرقابل باور است چرا بعضی از دوستان خود را که بازنشسته هم شدند کنار خود تحت هر عنوان و منصبی نگه داشته و کارشناسان علاقمند و کاربلد را خانه نشین کردید، شما و همکارانتان شاید بتوانید افکار عمومی جامعه را گمراه کنید ولی امثال بنده که عمر وجوانی خود را در ورزش گذاشته را نمی توانید، شما در این مدت چند جلسه با همین کارشناسان فعلی وزارت ورزش و جوانان برگزار کردید؟ تا نظرات آن ها را هم بررسی و در صورت درست بودن اجرا کنید.

• چرا مسئولین اینقدر بله قربان گوها را دوست دارند که در جلسات بگویند شب است و  همه بله بگویند.

آقای سجادی دوست سی ساله بنده من آن روزها را به یاد دارم که در دبیرستان ورزشی هر دو معلم دردومیدانی و بسکتبال بودیم و من در آن زمان هم به عنوان مسئول ستاد دبیرستانهای ورزشی فعالیت می کردم و راجب ایده های طلائی در ورزش صحبت می کردیم. در خاتمه امیدوارم تا دیر نشده و عمر مدیریتی شما به پایان نرسیده بهترین خاطره مدیریتی را برای خانواده بزرگ ورزشی کشور و مردم فهیم ایران به یادگار بگذارید تامن و امثال من هم بعنوان ورزشیِ کف خیابان از حضور شما در راس ورزش رضایت داشته باشیم. درخاتمه به مجموعه های تحت مدیریت خود ورود کنید تا مردم حداقل ورزش ارزان را در مجموعه های دولتی که با پول آنان ساخته شده تجربه کنند چون اگر مجموعه انقلاب در تمامی قسمت های خود سالانه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هم درآمد داشته باشد کجا و چطور هزینه میشود؟

 حسن میرزاآقابیک کارشناس عالی ورزش