به گزارش آوای ورزش، 

✍️اکبرفیض

کشتی استان گلستان روزگاری از مدعیان پرقدرت درکشور بود وعلی رغم آنکه دست اندرکاران قبلی کشتی درحد توان برای اعتلای این ورزش تلاش کردند اما انتظارات از کشتی استان بالاست و باید مسئولان جدید هیات طرحی نو در دستورکارقرار دهند.

در هرحال انتخابات هیات کشتی استان گلستان برگزار و علی اکبر بصیرنیا با رای مجمع به مدت ۴سال سکان هدایت کشتی استان را در اختیار گرفت.

ضمن تبریک به رئیس جدید هیات و با توجه به جایگاه گلستان درکشتی امیدواریم رئیس هیات بتواند با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و افراد خبره کشتی استان به گونه ای برنامه ریزی کند که شاهد تحولات اساسی کشتی در این دیار باشیم.

پیشنهاد ما این است برای آنکه هیات دچار آزمون و خطا نشود در یک فراخوان اهالی کشتی گلستان را گرد هم آورده و نظرات آنها را مد نظر قراردهد.

دوستان توجه کنند در همسایگی گلستان مازندرانی وجوددارد که درحال حاضر از قدرت های درجه اول کشتی کشور به شمار رفته و شاگرد اول کشتی ایران است.

به اعتقاد ما گلستان هم می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد به شرطی که اهالی کشتی استان با اتحاد همبستگی یار و یاور کشتی بوده و رئیس جدید به صورت تمام وقت دردفترکارخود باشد.