به گزارش آوای ورزش، مگر در این شرایط اقتصادی و وضعیت ارز در کشور کم ضرر دادیم ؟
هنوز چند روزی نگذشته و قضیه مربی قبلی با کلی ماجراهای غیر قابل پیش بینی حل نشده  که دنبال اینگونه انتخاب ها هستیم ، به جز نفع مالی که برای تعدادی خاص داشته دستاوردش چه بوده ؟چرا به داشته های خود توجه نمیکنیم ؟
مگر همین استقلال در سال گذشته با مربی ایرانی خود فرهاد مجیدی بد نتیجه گرفت که امروز به دنبال مربی درجه چندم خارجی هستیم،
مگر جناب سجادی وزیر ورزش از جنس قهرمانی نیست ؟
چگونه اجازه میدهد که سازمان خصوصی سازی با ده درصد سهام اینگونه رفتار کند ، مسئولی که در خصوصی سازیست آیا تاکنون ساختار یک تیم محلی را تجربه کرده که راجع به همه چیز نظر کارشناسانه  میدهد ؟ باید منتظر بود تا چند صباح دیگر در امور فنی تیم هم دخالت نماید؟
اقای وزیر مگر در ورزش فوتبال تجربه سقف تعیین کردن را برای شما کارشناسان نگفته اند ؟ سقف یعنی رانت ، فکر می کنید کدام یک از باشگاه های دولتی که حیات خلوت مدیران آن می باشد با پول این مردم سقف را رعایت می کنند ؟
آقای وزیر در بسکتبال که روزی قدرت اول آسیا بودیم حالا با افزایش تیم های آسیایی در جام جهانی بعنوان تیم هفتم از هشت تیم به جام جهانی میرویم ، آنهم با مربیان ایرانی، یکباره یک مربی ترک می آوریم برای مدت حدود سه ماه آنهم با دلار و از جیب مردم،  من میگویم پدر جد این مربی هم بیاید در جام جهانی بسکتبال هیچ توفیقی نخواهیم داشت ، پس چرا اجازه این ول خرجی ها را میدهید مگر شما مسئول ورزش کشور نیستد ؟
آیا معاون ورزش قهرمانی که همشهری رئیس هم است نباید دخالتی و یا نظارتی بر فدراسیون ها داشته باشد ؟
آقای وزیر بهتر نیست بعد از قبول مسئولیت یکبار هم که شده  گزارشی از عملکرد دستگاه تحت نظارت خود به مردم بدهید ؟
شما لطفا فقط ، فقط یک برنامه خود را که طی این دوره از مسئولیت خود به نفع جامعه ورزش شده باشد و به نتیجه رسیده را بفرمائید ؟
آقای سجادی گرامی با این همه کم کاری هنوز بعنوان یک قهرمان ملی مورد احترام بنده هستید اما چه قدم مثبتی برای حدود هفتاد هزار باشگاه خصوصی برداشته اید؟ کدام کمک مالی را اختصاص داده اید ؟ ، یا در خصوص اخذ مالیات های سلیقه ای و یا شهرداری ها که نفسِ آنها را بریده وکمرشان خم شده و هر کدام به نحوی به دنبال تعطیلی باشگاه های خود  یا بفکر تغییر شغل هستند  چه کمکی کرده اید؟
شما امروز به عنوان بالاترین مقام در ورزش کشور بر کسانی که روزی آرزوی دیدن آنها و یا صحبت با آنها را داشتید حکم رانی میکنید بفرمائید برای آنها چه کرده اید ؟
شما که خود پیشکسوت ورزش هستید آیا در ورزش ایران بازنشستگی معنایی دارد ؟ اگر یک قانون غلط برای همه جامعه اجرا شود بهتر است از بی قانونی ، چرا چند دوست خود را علارغم بازنشستگی هنوز در بدنه ورزش دارید ؟ مگر این عزیزان طی مدت خدمت در ورزش که ظاهرا مادر زاد مدیر بودند با ورزش چه کردند که امروز هم همراه شما هستند ؟ آقای دکتر آنها حتی فرق روش تمرین با تشکیلات فدراسیون و انجمن یا کمیته را نمی دانند ، اما انگار چاله ای که آنها برای ورزش کنده اند اگر چه برای ورزش سودی ندارد ولی برای آنها نان دارد.

همه جامعه بهتر از من حال و روز ورزش خصوصا فوتبال و فدراسیون ها ، هیات ها و استان ها را میدانند اگر حرفی نمیزنند دلیل بر موجه کار کردن شما و همراهانتان نیست ، پس تا فرصت باقی مانده در نحوه اداره ورزش کشور تجدید نظر فرمائید.

دوستدار ورزش و قهرمانان ملی
حسن میرزآاقابیک
کارشناس عالی ورزش کشور