به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ “علی دهقانی” رئیس هیات هندبال استان لرستان پیرامون دعوت بازیکنان تیم پلیمر به اردوی تیم ملی اظهارداشت؛ اردوی تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی استان یزد و در شهرستان بافق برگزار می‌شود که بر اساس اعلام کادرفنی و فدراسیون هندبال چهار نوجوان لرستانی به این اردو دعوت شدند.

 

وی افزود؛ سید علیرضا موسوی، رایین پرهام، امیرمحمد طاهری و محمدمهدی برجی چهار ورزشکار باشگاه پلیمر خرم آباد هستند که به این مرحله از اردو فراخوانده شده‌اند.

 

رئیس هیات هندبال لرستان با اشاره به زحمات مربیان زحمتکش استان و حمایت باشگاه پلیمر از ورزشکاران لرستانی خاطر نشان کرد؛ خوشبختانه با حمایت دکتر “حسین رحمتی” مالک تیم پلیمر و “ایرج سپهوند” مدیرعامل این تیم بستر مناسبی در استان فراهم شده که ورزشکاران این دیار ثابت کردند در صورت حمایت و حامی حرف های زیادی برای گفتن در سطوح مختلف دارند. که در همین راستا از زحمات مربیان پایه استان آقایان؛ فرشید دهقانی،ناصر رحمانی، محمد شیخی و مهدی عسگری نیز تقدیر وتشکر کنم که چندین سالیست در بخش استعدادیابی و پرورش بازیکنان نخبه نقش مهی در موفقیت های هندبالی این استان ایفا کرده‌اند.

 

علی دهقانی در ادامه نیز به مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان لرستان نیز اشاره‌ای داشت و از اعتماد اعضای مجمع بابت انتخاب وی برای چهار سال دوم مدیریتی هیات هندبال لرستان تشکر کرد و گفت؛ رای قاطع اعضای مجمع استان به بنده حقیر مسئولیتم را در این‌ سمت چند برابر کرد تا انشالله بتوانم‌ با حمایت روسای هیات‌های شهرستانی، همراهی پیشکسوتان و سایر عزیزان در راستای موفقیت و درخشش هندبال استان گام های بزرگی برداریم.

 

دهقانی در پایان پیرامون حضور تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در سوپر لیگ باشگاه های ایران اظهار داشت؛ خداروشکر می‌کنم استان لرستان توانست دوباره پس از ۲۳ سال باحمایت مالک و هیات مدیره باشگاه پلمیر جواز حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور را به دست آورد. امیدوارم با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان این تیم‌ بتوانیم در پایان سی ششمین دوره لیگ برتر هندبال آقایان با ارائه عملکرد شایسته جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به دست اوریم، اتفاقی که دور از دسترس نیست و قطعا با دلسوزی خانواده هندبال لرستان این امر محقق خواهد شد.