به گزارش آوای ورزش،  علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال پس از تساوی تیم ملی نوجوانان در دهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان مقابل سوئد در رختکن تیم ملی حضور یافت و در دیدار با نوجوانان ملی پوش اظهار داشت؛ ابتدا خسته نباشید می‌گویم و سپس به همه شما عزیزان این تساوی ارزشمند را تبریک عرض می‌کنم. امروز شما موفق شدید نتیجه خیلی خوبی را مقابل تیم قدرتمند سوئد به دست آورید، به یکایک شما سرمایه های هندبال ایران افتخار می‌کنیم شما باعث خوشحالی مردم ایران شدین و دل یک ملت را شاد کردید.

 

پاکدل افزود؛ همانطور که دیروز و امروز در کنار کادر فنی قبل بازی با شما صحبت کردم،گفتم؛ ما می‌توانیم امروز پیروز میدان باشیم. اما بازم ماشالله به غیرت شما عزیزان که توانستید نتیجه واگذار شده را جبران کنید و بازی عقب افتاده را با تفکرات خوب خودتان و اندیشه های کادر فنی جبران کنید.

 

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد؛ ما هنوز اول راه هستیم و هدف بزرگی در مسابقات جهانی خواهیم داشت. برای زحمات خودتان، کادر فنی و خانواده‌های‌ محترمتان همین لحظه شادی را فراموش کنید چرا که ما کمتر از ۲۴ ساعت یک فینال دیگر را پیش رو خواهیم داشت، هر مسابقه برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد‌، از تک تک‌تان می‌خواهم همه چیز را همین الان بعد از رخکتن فراموش کنید و تمام تمرکز خود را بر روی دیدار بعدی بگذارید‌.

 

رئیس فدراسیون هندبال در پایان یکبار دیگر از زحمات کادرفنی، خانواده هندبال و تمامی بازیکنان تقدیر وتشکر کرد وگفت؛ امروز کمتر کسی فکر می‌کرد که شما بتوانید این نتیجه ارزشمند را مقابل یکی از مدعیان عنوان قهرمانی کسب کنید اما ما و کادر فنی به شما ایمان داشتیم و شما ثابت کردید که نسل طلایی و آینده دار هندبال ایران هستید. برای شما در ادامه مسیر آرزوی موفقیت و سربلندی را از خداوند منان خواستارم.

✍️ صمد خزایی