به گزارش خبرگزاری آوای، «مهدی علی‌نژاد» در مورد دغدغه‌هایی که با بحرانی‌تر شدن کرونا برای فعالیت‌های ورزشی در سطح ملی و باشگاهی بوجود آمده، اظهار داشت: حساسیت موضوع را درک می کنیم و سلامت ورزشکاران برایمان حائز اهمیت است.‌

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، افزود: در برگزاری ارودهای آماده‌سازی برای برخی تیم‌های ملی از جمله کشتی که دو ماه دیگر مسابقات جهانی صربستان را پیش رو دارد، سختگیری‌های خاصی اعمال خواهد شد. تمام پروتکل‌ها با بیشترین وسواس و سختگیری رعایت می‌شود و ملی‌پوشان تا زمان اعزام به رقابت‌های جهانی در قرنطیه کامل، روند آماده‌سازی را طی خواهند کرد.

علی‌نژاد با اشاره به رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در صربستان، گفت: در این رقابت‌ها باید حضوری قدرتمندی تشک باشیم. همچنین حضور موثر در انتخابات فدراسیون جهانی هم اهمیت زیادی دارد که انشااله موفقیت های خوبی حاصل خواهد شد.

وی همچنین در خصوص برگزاری رقابت‌های باشگاهی و لیگ در رشته‌های مختلف ورزشی، گفت: اواخر سال گذشته برای ادامه لیگ برتر فوتبال، تصمیم شجاعانه ای اتخاذ شد و توانستیم با کمترین آسیب آن را به اتمام برسانیم و نتیجه‌اش هم این شد که نمایندگان فوتبال کشورمان توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند و به فینال لیگ باشگاه‌های آسیا راه یابند.

علی نژاد در این جلسه تاکید کرد: اگر شرایط کرونایی به سمت حادتر شدن برود، ممکن است تجدیدنظرهایی در برخی رشته ها گرفته شود که لغو مسابقات جوانان دوومیدانی که قرار بود هفته آینده برگزار شود، در همین راستا بود.