به گزارش آوای ورزش، لژیونر با ارزش تیم ملی فوتبال ایران در لیست جدید امیر قلعه‌نویی برای اروی شهریور ماه حضور نخواهد داشت.

سامان قدوس که در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز جزو بازیکنان تیم ملی ایران بود،پس از پایان جام جهانی دیگر به اردوها و بازیهای تیم ملی دعوت نشد.

منابع خبری ما بر این باور هستند که سامان قدوس دیگر تمایلی برای حضور در تیم ملی ندارد و پس از پایان جام جهانی تصمیم گرفته تا قید حضور در تیم ملی را بزند.اما از سوی دیگر شنیده میشود که قلعه نویی نیز تمایل چندانی برای دعوت از قدوس به تیم ملی را ندارد.سرمربی ایرانی تیم ملی در بازیهای اخیر این تیم نام قدوس را در لیست قرار نداد و البته حالا هم میشنویم که قلعه نویی برای اردوی شهریور ماه و سفر به صوفیه نیز تمایلی به دعوت کردن قدوس ندارد.

سامان قدوس که در فصل ۲۰۲۳_۲۰۲۲ حضور پر رنگی در ترکیب برنتفورد نداشت،پس از پایان فصل از این تیم جدا شد و لیگ جزیره را ترک کرد.قدوس که این اواخر مراسم ازدواجش را برگزار کرد،در حال مذاکره با تیم‌های مختلف است و هنوز انتخاب نهایی خود را انجام نداده است.

سامان که در جام جهانی فقط یک نیمه برای تیم ملی ایران بازی کرد،به احتمال فراوان در اردوی تیم ملی در بلغارستان نیز غایب خواهد بود.

 

✍️ سید احسان هاشمی