به گزارش پایگاه خبری “آوای ورزش” نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان ایران در سال ۱۴۰۲ با شرکت ۸ تیم از روز جمعه ۳۱ شهریورماه استارت خواهد خورد.

تیم شهدای رزکان البرز با همکاری فدراسیون هندبال بعد از قرعه کشی به جمع تیم‌های شرکت کننده راه یافت تا لیگ امسال از هفت تیم به هشت تیم ارتقا پیدا کند.

شهدای رزکان نامی آشنا در سطح ورزش استان البرز و حتی کشور است، تیم فوتبال این باشگاه با مدیریت حمید کریمی مرد ورزش دوست استان البرز در لیگ دسته دو باشگاه‌های ایران حضور داشت و پس از فروش امتیاز این تیم حالا مرد بزرگ ورزش استان البرز یعنی حمید کریمی در تلاش است تا در سنگری دیگر از دختران دیار و شهر خود حمایت کند.

او بعد از اینکه خبردار شد که دختران کرج به علت نداشتن حامی مالی با نام شیشه قزوین در سال گذشته برای قزوین در لیگ برتر به میدان رفته‌اند تصمیم گرفت تا شیرزنان شهر خود را به خانه بازگرداند و آن‌ها در شهر خود با نام شهدای رزکان البرز در نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان حاضر باشند.

در همین راستا کریمی عصر روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب کرج به همراه مرتضی خادمی رئیس هیات هندبال استان البرز به تماشای تمرین دختران شهدای رزکان پرداخت.

پس از پایان این تمرین از دو چهره ملی پوش هندبال زنان که قرار است در لیگ نوزدهم‌ پیراهن شهدای رزکان را بر تن‌ کنند رونمایی شد.

الناز قاسمی و نوریه عباسی دو هندبالیست تراز اول کشور امسال در جمع دختران البرزی شاگرد ناهید رضایی خواهند بود. بااین توافق بمب نقل انتقالات لیگ برتر هندبال زنان منفجر شد و کریمی نشان داد به دنبال کسب سکو لیگ برتری برای دختران البرز است.

شایان ذکر است؛ شهدای رزکان البرز روز جمعه ۳۱ شهریورماه در فصل جدید از ساعت ۱۱ در سالن ۲۵۰۰ نفری انقلاب شهر کرج میزبان تیم شهید چمران لارستان خواهد بود‌.