به گزارش آوای ورزش، سعید حسامی مالک باشگاه اشتاد سازه که تیمش در لیگ برتر هندبال زنان به مقام قهرمانی رسیده است در گفتگو باخبرنگار آوای ورزش پیرامون حضور دختران هندبالیست در مسابقات قهرمانی جهان اظهارداشت؛ تیم ملی هندبال زنان ایران برای دومین بار است که راهی مسابقات قهرمانی جهان می‌شود، این اتفاق با حمایت های ریاست فدراسیون هندبال دکتر پاکدل محقق شده است. پاکدل وارد سال پنجم ریاست خود در فدراسیون هندبال شده و کسب عناوین ارزشمند مختلف در دو بخش اقایان و بانوان و مجوز حضور در جام جهانی ‌های برای این رشته بسیار ارزشمند است و کارنامه درخشانی برای رئیس جوان این فدراسیون به شمار می‌آید.

حسامی افزود؛ تیم ملی هندبال زنان کشورمان در بیست وششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا با تیم‌های لهستان، آلمان و ژاپن همگروه است. و این گروه نسبت به دور قبلی بسیار سخت تر می باشد. ترکیب تیم ملی ما جوان تر شده است و برخی بازیکنان جوان به ترکیب اصلی تیم بزرگسالان اضافه شدند. ژاپن سرمایه گذاری خوبی در بخش ورزش انجام داده و فکر می‌کنم در این دوره از مسابقات شگفتی ساز شود و نتایج خیلی خوبی به دست آورد.

مالک باشگاه اشتاد سازه خاطر نشان کرد؛ نباید انتظار کسب نتایج درخشان از تیم ملی هندبال زنان در این مسابقات را داشت اما امیدواریم با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان شایسته وجوان هندبال کشورمان بتوانیم بازی‌های ابرومندانه ای را انجام دهیم. و فکر میکنم این اتفاق دور از انتظار نیست، تیم ملی کشورمان شایستگی ارائه یک هندبال زییا را دارد چون دومین حضور ما دراین مسابقات نشان می‌دهد دیگر برای رقبا زنگ تقریح نیستیم.

سعید حسامی در مورد اینکه آیا دوست دارد دوباره در هندبال سرمایه گذاری کند یا خیر؟ گفت؛ هندبال را با جان ودل دوست دارم. متاسفانه یکسری اتفاقات رخ داد که از این رشته زیبا دور شدم و تصمیم گرفتم مدتی را به دور از ورزش باشم. هرچند با کمک دوستان درتلاش بودیم تا در والیبال تیمداری کنم اما این اتفاق رخ نداد. امیدوارم شرایطی مهیا شود تا بازم بتوانیم در هندبال حضور داشته باشیم.

حسامی در پایان در پاسخ به این سوال که اکنون در کجا و در چه شغلی مشغول فعالیت است، پاسخ داد؛ بزرگترین هایپر کالای ساختمای ایران را به مساحت ۵۵۰۰ متر با نام اشتاد سازه در مجموعه بزرگ ایران مال راه اندازی کردم و آنجا فعالیت می‌کنم همچنین در کشور امارات شرکت اشتاد سازه شروع به فعالیت کرده و در آنجا نیز در زمینه کالای ساختمانی در شهر دوبی نیز استارت زدیم و به دنبال سرمایه گذاری مجدد در ورزش کشور نیز می‌باشم .

✍️”صمد خزایی” (روزنامه‌نگار)