به گزارش آوای ورزش و به نقل از اسپورت، شگفتی‌سازی ژیرونا در لالیگا ادامه دارد و این بار تیم صدرنشین ایالت کاتالونیا توانست بارسلونا را با نتیجه ۴ بر ۲ در هم کوبد تا به صدر جدول رده‌بندی برگردد.

کارلو آنچلوتی درباره این بازی گفت: به عنوان یک تماشاگر فوتبال باید بگویم که این بازی بسیار لذت بخش و زیبا بود. دو تیم برای پیروزی تلاش کردند و در نهایت این ژیرونا بود که توانست به پیروزی دست پیدا کند.

او ادامه داد: به نظرم ژیرونا عملکرد بهتری نسبت به بارسلونا داشت و در نهایت هم توانست با شایستگی به پیروزی برسد. تا این حد کفایت می‌کنم. نمی توانم به انتقاد از سبک و بازی تیمی بپردازم. از بازی خوشم آمد و ژیرونا نشان داد که در سطح کیفی بالایی بازی می‌کند و این شگفت‌انگیز است.

آنچلوتی درباره عملکرد خوب خود در رئال مادرید گفت: من اسطوره نیستم و تنها یک مربی هستم. این بازیکنان هستند که با نمایش درخشان خود نشان می‌دهند که اسطوره هستند.

سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت تونی کروس گفت: کروس در وضعیت خوبی است. او از احترام همه در رئال مادرید برخوردار است. بازیکنانی مثل کروس، مودریچ و ناچو جایگاه ویژه‌ای در رئال دارند و باید خود آن‌ها درباره آینده‌شان تصمیم بگیرند. باشگاه کاملا به این بازیکنان احترام می‌گذارد و جایگاه آن‌ها را به خوبی درک می‌کند.

آنچلوتی درباره دیدار با یونیون برلین هم گفت: هدف نخست ما صعود بود که به آن دست پیدا کردیم. می‌خواهیم به بهترین شکل دور گروهی را به پایان برسانیم. من همواره گفته‌ام که لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت خاص برای رئال است وبه همین خاطر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین باشیم.