به گزارش آوای ورزش، تیم ملی هندبال مردان کشورمان در سومین بازی دوستانه خود در اردوآماده سازی کشور عمان به مصاف تیم ملی این کشور رفت و  به برتری ۲۴ بر ۲۲ رسید‌.

شاگردان رحیمی زاده در اولین دیدار تدارکاتی به نتیجه برابر ۲۴ رضایت دادند و سپس در بازی دوم به پیروزی ۲۳ بر ۲۱ مقابل تیم ملی عمان رسیدند.

تیم ملی کشورمان فردا شنبه در اخرین مسابقه در کشور عمان به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت و سپس روز یکشنبه عمان را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

مردان هندبالیست خود را برای رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا که در دهه سوم دیماه سالجاری به میزبانی کشور بحرین برگزار می شود آماده می‌کنند.

هدایت تیم ملی برعهده مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین اصفهان است که مهدی قشقایی راد و مهدی رهبری  از اصفهان به عنوان دستیار در کنار او حضور دارند.

علی بخشی از سبزوار به عنوان ماساژور ، روح الله اکرمی نیا از تهران به عنوان سرپرست و کاظم ناصر لفته از عراق به عنوان مریی دروازه بانان کادرفنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

اسامی بازیکنان در تصویر (پس از پیروزی مقابل عمان) به شرح ذیل است؛

ایستاده از راست؛ علی رحیمی کازرونی، افشین صادقی، علیرضا موسوی، علی بخشی(ماساژور)، روح الله اکرمی نیا(سرپرست) ، مهدی قشقایی راد (مربی)  مجیدرحیمی زاده(سرمربی)، کاظم ناصر لفته(مربی) امین یوسفی نژاد، وحیدمسعودی، محمدسیاوشی

ردیف وسط از سمت راست؛ یاسین کبیریان جو، رضایادگاری،شهاب صادق زاده،کامیار طاهری،امیرعباس سلطانی،محمدرضااورعی،

نشسته از راست:محمدصفری،آرمان رحمانی،امیرحسین فیروز بخت، سلامان بربط،میلادقلندری،یونس آثاری،رضا عزتی،

پیش از رحیمی زاده هدایت تیم ملی در بازیهای اسیایی هانگژو و انتخابی المپیک برعهده وسلین ویوویچ بود و شهدادمرتجی و حمیدصادق شاه نشین به عنوان دستیاران ایرانی اورا همراهی می‌کردند که پس از کسب نتایج ضعیف فدراسیون هندبال هدایت تیم ملی را به کادر ایرانی سپرد.

✍️صمد خزایی(روزنامه‌نگار)