به گزارش آوای ورزش، مجید رحیمی‌زاده در آخرین اردوی تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: اردوی آخر است که در ایران برگزار می‌کنیم. رایزنی شده که قبل از مسابقات آسیایی چند اردوی تدارکاتی داشته باشیم. اکنون بازیکنان به ۶۰ تا ۷۰ درصد آمادگی رسیده‌اند و امیدواریم در مسابقات تدارکاتی پیش رو آماده‌تر شویم و راهی مسابقات آسیایی شویم.

وی در ادامه در خصوص آسیب اورعی گفت: هندبال پربرخورد است و آسیب هم وجود دارد. محمدرضا در عمان آسیب دید و اکنون هم تحت درمان است. فکر نمی‌کنم آسیبش جدی باشد و نتواند برطرف شود. یک اردوی بین‌المللی داریم اما هنوز مشخص نیست که کجا باشد و لزوما روسیه نیست. امیدوارم که اورعی هم بتواند به اردو برسد.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان گفت: بعد از چند سال از سعید برخورداری دعوت کردیم. سطح لیگ اسپانیا بالا است و او جزو چهار نفر برتر دروازه‌بان های لالیگا است. دروازه‌بانان خوبی داریم و امیدواریم همه کمک کنند.

رحیمی زاده گفت: پویا نوروزی نژاد هم بازیکن خوبی است و در آلمان است. به امید خدا قرار است در بازی تدارکاتی بعدی به تیم ملی بپیوندد. 

او در خصوص حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمام گروه‌ها سخت است. در همه گروه‌ها دو یا سه تیم خوب وجود دارد. این مسابقات انتخابی جهان است و چون سهمیه آسیا چهار شده است کار سخت تر است. کره حریف سختی است و قبل از بازی با کره، باید با چین و نیوزلند بازی کنیم. همیشه بازی‌های نزدیکی با کره داشتیم. اگر روز خوبی باشد و به کمک خدا می‌توانیم موفق باشیم و سرگروه بالا برویم. 

وی در خصوص بحث روز ورزش ایران و تبعیض پاداش‌های فوتبالیست‌ها گفت: من کاری ندارم که چه رشته‌های ورزشی موفق می‌شوند. اگر قرار است قانونی در سطح کلان وجود داشته باشد ( برای رفتن به مرحله بالا) باید یکسان باشد. ارج و قرب هر تیم و کادر بر هیچ کسی پنهان نیست. نباید بین رشته‌ها تفاوت بگذاریم و اگر قانونی است برای همه رشته ها باشد. باید در مورد قانون بازنگری شود.