به گزارش خبرگزاری آوای ورزش ، محمدرضا مظلومی اظهار کرد: با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان، اولین اردوی جودوکاران و دوومیدانی کاران پارالمپیکی نابینایان و کم بینایان با رعایت پروتکل های بهداشتی از اول آبان آغاز خواهد شد. البته با توجه به تشدید بیماری کرونا، هنوز مکان برگزاری اردوها مشخص نیست و به دنبال مکان مناسبی هستیم که از نظر این بیماری مشکلی برای ورزشکاران ایجاد نشود تا ورزشکاران پارالمپیکی بدون استرس تمرینات خود را انجام دهند.

وی با تبریک روز جهانی عصای سفید، خاطرنشان کرد: ۲۴ مهر روز جهانی عصای سفید است که با تبریک این روز به تمام ورزشکاران نابینا و کم بینا، امیدوارم مسئولان شرایطی را در جامعه ایجاد کنند که ورزشکاران این قشر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

وی گفت: در سال‌های گذشته برنامه های ویژه ای برای این روز برای ورزشکاران نابینا و کم بینا پیش بینی می کردیم که امسال کرونا تمام برنامه ها را تحت پوشش خود قرار داد. البته برای ایجاد نشاط بین ورزشکاران نابینا و کم بینا، یکسری مسابقاتی را از طریق فضای مجازی برای ورزشکاران و خانواده های آنها در نظر گرفتیم که به نفرات برتر جوایزی نیز پیش بینی شده است.‌

مظلومی در پایان گفت: در جهت کمک مومنانه به برخی از ورزشکاران و مربیان استان‌ها، به تعداد ۹۳۰ ورزشکار و مربی پول به حساب هیات های استانی واریز کردیم تا در چنین شرایطی کمک ناچیزی کرده باشیم.