به گزارش خبرگزاری آوای ورزش،کیمیا تهرانی بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در خصوص برگزاری مسابقات و انجام تست کرونای تیم ها در گفت و گو با آوای ورزش افرود:خوشبختانه مقرر شد تا اسپانسر باشگاه ها هزینه ی تست ها را پرداخت کنند و در حال حاضر تمامی تیم ها این تست را پشت سر گذاشته و منتظر جوابدهی میباشند.

بازیکن تیم ملی کشورمان ذر خصوص تاریخ مسابقات بیان کرذ:لیگ برتر کماکان بجای خود باقیست و یکم،دوم مسابقات برگزار خواهد شد.اما شاید همانند سالهای قبل با توجه به درگیری جامعه و ورزشکاران به بیماری کرونا کمی آن کیفیتی که انتظار میرود را نداشته باشد ولی با این حال سطح آمادگی بازیکنان هر روز بهتر خواهد بود و اکثر باشگاه ها حتی با ،بازیکنان خارجی خود مشغول به فعالیت میباشند.

تهرانی در پاسخ به این سوال که آیا با وضعیت موجود امید به قهرمانی دارید خاطر نشان کرد: گروه بهمن تمام هدف و تلاشش رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ کشور است و برای حفظ جایگاهمان در کشور با قدرت تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی اضافه کرد: در حال حاضر هنوز هیچ برنامه ای برای اردو تیم ملی بانوان اعلام نشده است که امیدواریم به زودی شاهد برگزاری مجدد اردوهای تیم ملی باشیم.

الناز حسینی