به گزارش آوای ورزش، در متن حکم کیومرث هاشمی خطاب به نامنی چنین آمده است: بنا به پیشنهاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و نظر به تعهد، تخصص و تجربیات جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از روحیه انقلابی و کار جهادی، محورهای ذیل را در اولویت برنامه‌های آن اداره کل مدنظر قرار دهید:

۱. اهتمام در برگزاری به‌موقع مجامع عادی و انتخاباتی فدراسیون‌ها با هماهنگی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای.

۲. رسیدگی به مشکلات فدراسیون‌ها، انجمن‌های مستقل، هیأت‌ها، ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران ورزش.

۳. بررسی به‌منظور بازنگری و اصلاح آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های مرتبط با برگزاری مجامع فدراسیون‌ها و هیأت‌ها، شوراهای برون‌مرزی و دستورالعمل نظام پاداش قهرمانان.

۴. مشارکت در تدوین و نظارت بر اجرای برنامه‌های راهبردی توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در چارچوب سند پیشرفت ورزش و تربیت بدنی کشور.

۵. ساماندهی و توسعه بسترهای الکترونیکی به‌منظور شفاف‌سازی در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای.

۶. مهندسی مجدد و نظارت در فرآیند ایجاد تسهیلات برای اعزام‌های بین‌المللی از قبیل شفاف‌سازی در امور مرتبط به ارز، اخذ ویزا و تسهیلات مرتبط.

۷. هماهنگی و همکاری در تنظیم سند آمایش سرزمین ورزش کشور.

امید است با اتکا به خداوند متعال و تعامل و هماهنگی با روسا و سرپرستان فدراسیون‌ها، مدیران ستادی و استانی وزارت و بهره‌گیری بهینه از تجارب و نظرات کارشناسان ارزنده آن اداره کل در تحقق اهداف دولت مردمی و عدالت محور و سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی موفق و موید باشید.