به گزارش آوای ورزش، مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال زنان به مدت سه روز از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ اسفندماه در سال ۱۴۰۲ با شرکت ۴ تیم رایزکو تهران،استقلال قزوین،لوله گستر اسفراین و نامی نو اصفهان در سالن شهید سجادی اصفهان برگزار شد که در پایان رایزکو و نامی نو سهمیه حضور در لیگ برتر ۱۴۰۳ هندبال زنان را کسب کردند.

در روز پایانی این مسابقات تیم استقلال قزوین به مصاف لوله گستر  اسفراین رفت که در پایان این بازی که با قضاوت کوبل داوری استان تهران برگزار شد نماینده قزوین با نتیجه قاطع ۳۵ بر ۲۰ پیروز میدان شد و با یک برد،یک باخت و یک تساوی سه امتیازی شد و جایگاه سوم لیگ یک را کسب کرد و از صعود به لیگ برتر بازماند. لوله گستر اسفراین نیز با سه شکست وبدون امتیاز چهارم شد.

در دومین بازی که راس ساعت؛ ۱۱:۳۰ دقیقه در سالن شهید سجادی با قضاوت کوبل داوری استان کرمان برگزار شد نامی نو میزبان به مصاف تیم رایزکو تهران رفت که شاگردان مهسا معتمدی در تیم پایتخت با غلبه ۲۳ بر ۲۰ میزبان بدون باخت با ۵ امتیاز قهرمان لیگ یک شدند و به لیگ برتر صعود کردند.

همچنین شاگردان منیر تقیار با این شکست به مقام نایب قهرمانی لیگ یک زنان رسیدند و با چهار امتیاز سهمیه لیگ برتر را برای مردم اصفهان کسب کردند.

✍️ #صمدخزایی