به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ سهیلا هیات بازیکن اسبق تیم ذوب آهن اصفهان و این فصل نامی نو در لیگ دسته یک که اصالتا هم اصفهانی است پس از پایان این مسابقات و کسب مقام دومی لیگ دسته اول گفت؛ بعد از پایان مرحله نیمه‌نهایی و صعود به جمع چهار تیم  حدود یکماه فرصت داشتیم تا تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی انجام دهیم که خداروشکر در این مدت با تمرینات خوبی که انجام دادیم و آنالیزی که از حریفان داشتیم موفق شدیم در پایان با کسب مقام دومی و نایب قهرمانی برای باشگاه نامی نو مجوز حضور در سوپر لیگ کشور را کسب کنیم.

وی افزود؛ در این دوره از مسابقات انتظار کادر فنی و هدف بازیکنان مقام قهرمانی بود ما در مرحله نهایی ابتدا تیم خوب استقلال قزوین را شکست دادیم سپس برابر تیم لوله گستر به پیروزی قاطع رسیدیم و در بازی فینال یا سوم به مصاف رایزکو تهران رفتیم که این بازی را خوب شروع کردیم اما در پایان با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ بازی را به حریف واگذار کردیم. فکر میکنم نبود چند بازیکن مصدوم و باتجربه در کنار بازیکنان باعث شد تا در دیدار فینال مغلوب شویم.

این بازیکن اصفهانی ادامه داد؛ خودم در مرحله نهایی بخاطر مصدومیتی که در مراحل قبلی لیگ یک داشتم نتوانستم به صورت کامل در اختیار تیم باشم اما خوشحالم برای مردم اصفهان و باشگاه نامی نو سهمیه لیگ یک را کسب کردیم و بازیکنان جوان و باتجربه به نکات کادرفنی به خوبی توجه داشتند با پیاده کردن تاکتیک ها در طول فصل توانستیم به این مقام برسیم. امیدوارم در سوپر لیگ سال آینده نیز شاهد یک تیم یکدست و همدل از نامی نو باشیم.

سهیلا هیات در پایان با اشاره به سطح بالای لیگ یک زنان، تصریح کرد؛ سطح بازی‌های خیلی بالا بود نحوه چیدمان و برگزاری مسابقات به صورت رفته وبرگشت هیجان زیادی به این مسابقات داد و این موضوع را فدراسیون به صورت حرفه‌ای انجام داد. خیلی از جوان های هندبالیست که بسیار هم باانگیزه بودن در بین تیم‌های شرکت کننده حاضر بودند امیدوارم ان‌ها نیز به لیگ برتر تزریق شوند تا در سال آینده شاهد لیگ پویا و جذابی در سطح اول هندبال زنان کشور باشیم.