به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ بهار مظاهری بازیکن اسبق تیم‌های هندبال ذوب آهن و سپاهان که پس از حدود ۱۵ ماه دوری از میادین هندبالی، امسال مجدد همراه با تیم نامی‌نو به مقام دومی لیگ دسته یک هندبال زنان رسید در گفتگویی اختصاصی پس از کسب سهمیه لیگ برتر برای مردم اصفهان اظهار داشت؛ از شروع مسابقات تمام تمرکز و هدف کادر فنی ، بازیکنان تیم نامی نو قهرمانی و صعود به لیگ برتر باشگاه‌های ایران بود. متاسفانه در دیدار پایانی ما قهرمانی را از دست دادیم و باپذیرفتن شکست مقابل رایزکو به مقام نایب قهرمانی رسیدیم و فقط جواز حضور در سوپر لیگ ۱۴۰۳ بانوان را کسب کردیم.

وی افزود؛ آخرین باری که در لیگ یک بازی کردم همراه با تیم ذوب آهن در فصل ۴۰۰_۹۹ بود. واقعا سطح این دوره از مسابقات نسبت به سالیان گذشته خیلی بالاتر بود و همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ حریفان قدرتمندی بودند، بازیکنان مطرح و باتجربه‌ای در اختیار داشتند.

مظاهری ادامه داد؛ بعد از مقام نایب قهرمانی همراه با تیم ذوب آهن در سال ۱۳۹۹ به سراغ رشته کبدی رفتم و این ورزش را به صورت حرفه‌ای ادامه دادم. تمام تمرکزم روی کبدی بود و از هندبال دور بودم اما خوشحالم بعد دوسال دوری از هندبال مجدد سهمیه لیگ برتر را کسب کردم و دوباره به مقام نایب قهرمانی لیگ یک رسیدم.

عضو تیم نامی‌نو تصریح کرد؛موقعی که پیشنهاد عضویت در تیم نامی‌نو از طرف باشگاه به من داده شد، خیلی برایم سخت بود با حضور مربیان ارزنده‌ای مانند خانم‌ها؛ تقیار و روحنواز همچنین بازیکنان پرتوانی که در گذشته با برخی از آن‌ها هم تیمی بودم نه بگوییم و رد کنم. الان خوشحالم در کنار افرادی قرار گرفتم که می‌توانم همراه‌شان رشد کنم به همین دلیل با افتخار این پیشنهاد را قبول کردم.

مظاهری در مورد دلایل شکست برابر رایزکو در دیدار فینال گفت؛ ما در طول فصل‌ دوبار مقابل رایزکو صف آرایی کردیم که هر دو مسابقه را واگذار کردیم. اما در این بازی همگی هم قسم شده بودیم برای پیروزی و فقط برای برد به میدان رفتیم که متاسفانه این اتفاق در شرایطی که پا به پا ، برابر و نزدیک پیش میرفتیم، نیفتاد و درپایان ۲۳ بر ۲۰ بازی را واگذار کردیم. بنظرم روز بد بازیکنان ما بود و تیم ما با ترکیب کامل نیز در مقابل این تیم قرار نگرفت.

بهار مظاهری در پایان در پاسخ به این سوال آیا در لیگ برتر نامی‌نو را در سال آینده همراهی می‌کند یا خیر، پاسخ داد؛ سوال خیلی سختی بود. فعلا از آینده خبری ندارم. از یک نگاه، کبدی را خیلی دوست دارم و دیدگاه خوبی نسبت به کبدی دارم  به دنبال موفقیت های بزرگ در این رشته جذاب هستم. از طرف دیگری هم هندبال و دوستانی که دارم برایم حس وحال خوبی به ارمغان می‌آوردند به هرحال امیدوار هستیم تا ببینم در آینده چه خواهد شد. ممکن است اگر شرایط به خوبی پیش برود به صورت همزمان هردو رشته را پیگیری کنم.