به گزارش آوای ورزش، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «سرخپوشان ایران این هفته هم با اشتباهات تاثیرگذار داوری روبه رو شدند. این اشتباهات می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد اما تلاش بازیکنان و درایت فنی مربیان مانع از این امر شد ولی این دلیل نمی‌شود که نگرانی خود را در ارتباط با این روند ادامه دار اعلام نکنیم و به اشتباهات موعود بنیادی‌فر اعتراض نداشته باشیم. این موارد و‌ شکایت از داور بازی امروز در نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال اعلام خواهد شد.

پرسپولیس این هفته‌ها در تلاش است اثر همین اشتباهات بر جدول رقابت‌ها را جبران کند ولی با ادامه این وضعیت نگرانی ما بیش از پیش شده است. در این بازی هم به گواه کارشناسان داوری، یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس نادیده گرفته شد. همچنین اخراج سرمربی تیم منصفانه نبود و در صحنه دیگری باید بازیکن تیم مقابل با کارت قرمز روبه‌رو می‌شد. با توجه به رقابت سنگین در لیگ، هر یک از این اشتباهات به تنهایی قدرت تغییر نتیجه مسابقه را دارند.

در پایان نیم فصل نخست رقابت‌ها با جمع بندی اثر اشتباهات داوری روی نتایج از سوی کارشناسان بی‌طرف به اثبات رسید بر خلاف القائات عوامل بعضی تیم‌ها، پرسپولیس، بیش از همه دچار ضرر و خسران شد».