به گزارش آوای ورزش، دیدارهای نخست سری پلی‌آف یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر دیروز(یکشنبه – ۱۹ فروردین) برگزار شد و تیم‌های نفت آبادان، مهرام، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان بر حریفان خود غلبه کردند.

 نتایج دیدارها به شرح زیر است:

در نخستین دیدار این مرحله، طبیعت تهران میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که پالایش نفت آبادان در این دیدار با نتیجه ۹۴ بر ۸۸ به پیروزی رسید. حامد حدادی با ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۹ پاس گل و کارایی ۲۹ بهترین بازیکن این دیدار شد.

در دیگر دیدار پلی‌آف اول، تیم‌های مهرام تهران و صنعت مس کرمان به رقابت پرداختند و مهرام موفق شد با نتیجه ۸۸ بر ۷۱ حریفش را مغلوب کند. در این بازی الایجا هولمن با ۱۵ امتیاز، ۱۴ ریباند، یک پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن بود.

تیم لیموندیس شیراز نیز مقابل تیم شهرداری گرگان در این مرحله به میدان رفت و با نتیجه ۱۰۲ بر ۷۱ این بازی را واگذار کرد. در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۲ امتیاز، ۱۴ ریباند، شش پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار شد.

در آخرین دیدار این مرحله، تیم ذوب‌آهن اصفهان به مصاف تیم کاله مازندران رفت و با نتیجه ۹۰ بر ۸۲ به برتری رسید. دوایت بایکس در این بازی با ۲۳ امتیاز، ۹ ریباند، هشت پاس گل و کارایی ۳۰ بهترین بازیکن بود.