به گزارش آوای ورزش، در این همایش که به همت نعمت پروزن مسئول کمیته موی تای استان گلستان انجام گرفت، مقصودلو معاونت قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان، تربتی نژاد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان، منصور دمیرچی رییس هیات انجمن های ورزشی استان ، زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی استان، درزی معاون بیمه تامین اجتماعی استان، یوسفعلی درویشی از شاگردان محمدآقا توحیدی و بنیانگذار موی تای و کیک بوکسینگ در استان گلستان، عبدالحلیم برازنده داور رسمی و جهانی ایفما و جمعی از مربیان، داوران و ورزشکاران عنوان دار از شهرستانهای گرگان، کلاله، گالیکش، گنبد، آزادشهر، آق قلا، بندرگز، نوکنده، بندرترکمن و کردکوی شرکت داشتند.

گفتنی است در جریان این مراسم، مدیرکل تامین اجتماعی استان با اظهار خرسندی از شروع فعالیتهای رسمی موی تای ایفما، از آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات بیمه ای ویژه اعضاء تحت پوشش این کمیته در سطح استان خبر داد.

سپس در ادامه، معاونت توسعه قهرمانی و حرفه ای اداره ورزش و جوانان استان طی سخنانی، ضمن تقدیر از تلاشهای نعمت پروزن در جهت توسعه و گسترش ورزش موی تای در سطح آن استان، حمایت خود را از اهداف و برنامه های پیش روی این کمیته اعلام کرد.

گفتنی است در جریان این همایش، نعمت پر وزن نیز با تاکید بر حفظ همدلی و انسجام جامعه موی تای استان گلستان، به تشریح اهداف و برنامه های خود برای توسعه و گسترش این ورزش در سطح استان پرداخت.

در پایان نیز عبدالحلیم برازنده داور جهانی و مسئول کمیته نظارت فنی و اجرایی مسابقات انجمن موی تای، با ارایه تقویم ورزشی سال ۲۰۲۴ فدراسیون بین المللی موی تای، از برگزاری دوره های فنی و استاژهای داوری با هدف به روزرسانی دانش فنی مربیان و داوران استان خبر داد.