به گزارش آوای ورزش، در آخرین بازی لیگ و پیروزی مقابل پیکان جواد نکو نام مربی استقلال گفت : ما جام شرافت را بردیم  .
نکو نام بهتر  از هر کسی میداند که فوتبال ما آنقدر کثیف هست که در آن جامی با عنوان  شرافت وجود خارجی ندارد.
آقای نکو نام شما چگونه بازی همزمان را دیدید که  بلافاصله پس از پایان بازی اینگونه بی رحمانه به داوران تاختید !!!؟
اگر بخواهیم به فساد در فوتبال توجه ویژه کنیم که باید در این فوتبال را گل گرفت ، در کدام قسمت فوتبال ما یا رشته هایی که پولی در آن هست امروز فساد نیست ؟
نیمی از کارشناسان اعلام نظر کردند و گفتند یا آفساید بوده یا نه ، اما نیم دیگر که مورد قبولشان بود نیز گفتند با یک فیلم و از یک زاویه نمیتوان قضاوت کرد .
حال شما که داعیه قهرمانی داشتید باید آنقدر قوی عمل می کردید که حتی اشتباهات داوری که قسمتی از فوتبال است نتواند اثر گذار باشد .
باید باور کنیم داوران هم همان قدر اشتباه داشته که شما ، بازیکنان و مدیریت اشتباه داشته ، اگر شما تمامی تمرکز خود را فقط برای ارتقای کار فنی تیم میگذاشتید قطعا موفق می شدید ولی افسوس یک روز با تحقیر و یا تغییر مدیر عامل خوشحالی میکنید و روز دیگر داوران را زیر سوال می برید و روز بعدی ………و این داستان از اواسط لیگ شروع شد .
شما که در تیم های اوروپایی  بازی کرده اید  چقدر بازیکن یا مربی اجازه دخالت در امور باشگاه را داشت
فرق است میان فوتبال حرفه ای و فوتبال پولی ما شما زمانی قهرمانی را از دست دادید که خودتان و کادرتان به حاشیه رفتیید ، واقعا اگر قرار است فوتبال ما حرفه ای شود میبایست اوسمار ها را الگوی کار قرار دهیم در شرایطی که هر مربی ایرانی بود تمام قهرمانی را فقط برای خود مصادره میکرد و دیدیم او با پیراهنی که عکس گل محمدی و او بود قهرمانی را تقسیم کرد ، در خاتمه امیدوارم بعنوان یک تجربه از لیگ  درس های زیادی گرفته باشید چون امثال شما مربیان جوان آینده فوتبال را در دست دارید .

موفق باشید
حسن میرزاآقابیک
کارشناس خبره ورزش