به گزارش آوای ورزش،علی مرادی با تبریک ایام ولادت حضرت محمد مصطفی (س) اهانت به ساحت آسمانی این اسوه بشریت را بی شرمانه خواند و گفت: این اقدام بی شرمانه که از سوی نشریه فرانسوی انجام شده و به بهانه آزادی بیان توسط رئیس جمهور این کشور هم حمایت شده باعث جریحه دار شدن عواطف مسلمانان جهان شد.

وی هتاکی به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام را مرتبط با استکبار جهانی عنوان کرد و یادآور شد: در راستای پیام مقام معظم رهبری، اهالی ورزش هم نسبت به این اقدام بی شرمانه واکنش‌هایی داشته‌اند. فدراسیون‌های ورزشی در قالب بیانه‌هایی مجزا هتک حرمت به حضرت محمد (ص) را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی با عاملان آن شده‌اند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری همچنین از سلبریتی ها و چهره‌های ورزشی خواست نسبت به این موضوع ورود به موقعی داشته باشند.

مرادی در این زمینه گفت: اهانت به پیامبر بزرگوار اسلام مسئله‌ای نیست که نسبت به آن سکوت کرد. توصیه می‌کنم سلبریتی ها مانند همیشه و هوشیارانه کنار مردم باشند و این حرکت نشریه فرانسوی و بستر سازی که رئیس جمهور فرانسه به بهانه آزادی بیان انجام داده را محکوم کنند.

وی ادامه داد: چهره‌های ورزشی هم نباید در این زمینه بیکار باشند. آنها که الگوی جامعه به حساب می آیند با هماهنگی نسبت و برای محکوم کردن این حرکت بی شرمانه اقدام کنند و اینچنین باعث بازدارندگی اینگونه رفتارها و حرکت‌های اسلام ستیز شوند.

این مدیر وزش کشور تاکید کرد: مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در رابطه با هتک حرمت صورت گرفته در فرانسه هر تصمیمی بگیرند، مطیع آن خواهیم بود چراکه نشریه فرانسوی و رئیس این کشور به بهانه آزادی بیان به اعتقادات نه فقط ایرانی‌ها بلکه تمام مسلمانان جهان توهین کرده‌اند.

علی مرادی گفت: آزادی بیان هم حد و حدود خاص خود را دارد. توهین به مقدسات هیچ جامعه‌ای به منزله آزادی بیان نیست. رئیس جمهور فرانسه با مطرح کردن چنین موضوعی برای اجرای برنامه‌ها و اهداف استکبار جهانی زمینه سازی کرده و این موضوع نباید بدون واکنش مسلمانان باشد.