به گزارش آوای ورزش، در حساس ترین دیدار روز دو رقابتهای لیگ برتر بسکتبال بانوان، تیم مهرام تهران و گروه بهمن در سالن حکیمیه به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان نیکا بیک لیک لی توانستند با نتیجه ۷۵_۷۹ به پیروزی برسند و دومین برد خود را در جدول رقابتها ثبت کنند.

در نخستین دیدار روز دوم رقابتهای لیگ برتر بسکتبال قرار بود دو تیم پاز تهران و نارسینا به مصاف یکدیگر بروند که به دلیل عدم حضور تیم پاز در سالن مسابقات این دیدار با نتیجه ۰_۲۰ به سود نارسینا اعلام شد. در دیدار دوم دو تیم مدعی مهرام و گروه بهمن به مصاف یکدیگر رفتند. پیش از شروع این رقابت، مراسم خداحافظی سعیده علی بازیکن ملی پوش کشورمان برگزار شد و سپس علی به عنوان مربی بر روی سکوی گروه بهمن قرار گرفت.

از ابتدای دیدار مهرامی ها نسبت به حریف شروع بهتری داشتند و توانستند با نتیجه ۱۳_۱۹ کوارتر اول را به سود خود به پایان برسانند. در کوارتر دوم شادی عبدالوند که در بازی روز گذشته به دلیل پیچ خوردگی مچ پا حاضر نبود و همچنین تینا عیسائیان با عملکرد خوب خود اختلاف امتیازی را بیشتر کردند تا مهرامی ها با پیروزی ۲۵_۴۴ نیمه اول را پشت سر بگذارند. با شروع کوارتر سوم گروه بهمن قهرمان سال گذشته لیگ بانوان که نمی خواست به سادگی دیدار را واگذار کند، توانست این کوارتر را با نتیجه ۱۲_۲۴ به سود خود خاتمه دهد، با این حال نتیجه کلی همچنان ۴۹_۵۶ به سود مهرامی ها بود. شاگردان نازی طائرپور در کوارتر چهارم نیز عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند اما اختلاف امتیازی پیش آمده در کوارتر دوم باعث شد تا تیم دختران مهرام در نهایت با نتیجه ۷۵_۷۹ پیروز میدان نام گیرد و دومین برد خود را در روز دوم رقابتها به دست آورد.

در این دیدار آنا بهشتیان از تیم گروه بهمن ، با کسب ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. همچنین کیمیا یزدیان با کسب ۱۳ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل و ساغر آجیلی با کسب ۱۹ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکنان تیم گروه بهمن بودند.

در آنسوی میدان شادی عبدالوند برای مهرام ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل به ثبت رساند. همچنین تینا عیسائیان ۱۳ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل و سحر نجفی ۱۵ امتیاز، ۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل برای مهرامی ها به دست آوردند

 

در آخرین دیدار روز دوم رقابتهای لیگ برتر بسکتبال بانوان دو تیم ستاد گاز تهران و نامی نو اصفهان ساعت ۱۶ در سالن حکیمیه به مصاف یکدیگر می روند.

 

کیانا شادرو