به گزارش آوای ورزش، جمال اردستانی اظهار داشت: پیش از بازی با سپاهان از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم ما تست کرونا گرفته شد که جواب آزمایش ۲۱ نفر از آنان مثبت بود اما اکنون بازیکنان و کادر فنی در سلامت کامل هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ بازیکن و هشت نفر از اعضای کادر فنی به کرونا مبتلا شده بودند، بیان کرد: در بازی تیم والیبال شهرداری ورامین با سپاهان پنج نفر از اعضای تیم به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ تیم را همراهی نکردند.
وی تصریح کرد: تمرین‌های تیم والیبال شهرداری طی‌ هفته‌های اخیر با جدیت دنبال شد و هم‌اکنون تمامی اعضای این تیم برای مقابله با تیم والیبال هورسان رامسر آماده‌اند.
وی گفت: از تمامی اعضای تیم والیبال شهرداری ورامین پیش از بازی امروز با این تیم تست کرونا گرفته شد که جواب آزمایش تمامی بازیکنان منفی بود.

دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و هورسان رامسر ساعت ۱۷ امروز، سه‌شنبه در تهران برگزار و این دیدار از طریق صداوسیما به صورت زنده پخش می‌شود.

لیگ برتر والیبال کشور امسال با نام «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور ۱۵ تیم شهرداری ورامین، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری ارومیه، پیکان تهران، شهرداری گنبد کاووس، شهرداری قزوین، هورسان رامسر، آذر باتری ارومیه، خاتم اردکان، سایپا تهران، شهداب یزد، فولاد سیرجان، راه‌یاب ملل کردستان، لبنیات هراز آمل و شهروند اراک به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.
تیم والیبال شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی است اما اکنون با ۱۳ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.