به گزارش آوای ورزش، در ادامه اولین روز از دور دوم مرحله رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان امروز سه شنبه ۲۰ آبان ماه با رویارویی دو تیم پرسپولیس بهبهان و نفت و گاز گچساران در گروه اول در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران ادامه یافت.

نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۷ بر ۸ به سود پرسپولیسی‌ها پیگیری شد. در ادامه تیم پرسپولیس بهبهان توانست با اختلاف ده گل و ثبت نتیجه ۳۵ بر ۲۵ برابر تیم نفت و گاز گچساران به پیروزی برسد.

مسعود ظهرابی سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان پس از کسب اولین پیروزی تیمش در لیگ برتر گفت: به تیم گچساران هم تبریک می‌گویم. این تیم هم مانند ما تمریناتش را دیر شروع کرد. البته ما در دو سه هفته گذشته تمرینات خوبی را داشتیم.

وی افزود: متأسفانه دو دروازه‌بان ما کرونا گرفتند اما در مجموع مسابقه خوبی را انجام دادیم. می‌توان گفت این بازی برای ما یک تمرین خوب بود. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز بچه‌ها به خوبی ظاهر شوند و نتیجه خوبی را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «مربی تیم نفت و گاز گچساران از تعطیلی سالن‌ها و نداشتن تمرین کافی گفته و آیا تیم پرسپولیس هم دچار چنین مشکلی شده است یا نه؟» گفت: ما چند روز به دلیل قرار گرفتن در شرایط هشدار کرونا سالن نداشتیم اما توان ما همین بود و بچه‌ها زحمت کشیدند. البته توان بچه‌های ما بسیار بالاتر از این است و در بازی بعدی که برای ما بسیار حیاتی است، نتیجه بگیریم و شکست‌های گذشته را جبران کنیم.

اصغر نوروز نژاد سرمربی نفت و گاز گچساران هم در مورد ارزیابی تیمش در سومین بازی در لیگ برتر هندبال، گفت: متأسفانه در این مدت یک هفته بیشتر تمرین نکردیم. گچساران جز شهرهای سیاه در بحث شیوع کرونا بود و کل سالن‌ها تعطیل شد و با چهار جلسه تمرین در دور دوم شرکت کردیم.

وی افزود: متأسفانه کاپیتان تیم ما در دور اول مصدوم شد و نتوانست در ادامه تیم ما را همراهی کند. اکثر بچه‌های ما کم‌تجربه هستند و همین باعث شکست تیم ما شد.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص سبک مربیگری اش و اینکه در کنار زمین تب و تاب زیادی دارد هم گفت: تمام بازیکنان من از ابتدا کنار من بودند و به این سبک کار من عادت کرده‌اند و این هم چه خوب و چه بد عادت من شده است.

وی در خصوص آینده این تیم ریشه دار در لیگ برتر هندبال هم گفت: امیدواریم امسال بتوانیم یک جوری مسابقات را به پایان برسانیم و انشا الله برای سال آینده وضعیت خوب شود و اگر بودجه ما برگردد، نفت و گاز را جز سه تیم اول خواهید دید.