به گزارش آوای ورزش، هفته سوم رقابتهای لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه الف امروز با سه دیدار پیگیری شد که در حساسترین این دیدارها گروه بهمن توانست با نتیجه ۴۵_۵۳ تیم نامی نو اصفهان را از پیش رو بردارد. اگرچه دختران گروه بهمن کوارتر اول را با نتیجه ۵_۲۰ به حریف واگذار کردند، اما در کوارتر دوم علاوه بر جبران امتیازات عقب افتاده توانستند از تیم نامی نو پیشی بگیرند و در نهایت شاگردان فریناز طائرپور که هفته گذشته مقابل مهرامی ها متحمل شکست شده بودند، این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتند. ساغر آجیلی با کسب ۱۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل موثرترین بازیکن میدان و گروه بهمن بود. برای تیم نامی نو اصفهان نیز مژگان خدادادی ۱۰ امتیاز، ۹ ریباند و ۹ پاس منجر به گل به دست آورد.

در دیگر دیدار امروز مهرام تهران در دیداری آسان با نتیجه ۲۸_۱۱۱ تیم سینام مشهد را از پیش رو برداشت و به بردی با اختلاف ۸۳ امتیاز رسید تا همچنان بدون شکست به رقابتهایش ادامه دهد. ساناز اسکندری از تیم مهرام با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۳ توپربایی، ۳ پاس منجر به گل و تاثیرگذاری +۳۳ برترین بازیکن میدان نام گرفت.

دو تیم نارسینا و ستاد گاز دیگر نماینده های بسکتبال پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند و تیم نارسینا با نتیجه ۴۸_۹۲ ستاد گاز را از پیش رو برداشت.انیس مرادی با کسب ۱۳ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و تاثیرگذاری +۲۳ برترین بازیکن میدان شد.

 

رقابتهای گروه ب فردا با سه دیدار پیگیری خواهد شد.