به گزارش آوای ورزش،داود عزیزی در مورد اینکه تعیین تکلیف سرمربیان تیم های ملی تنیس ایران بسیار زمان بر بوده است، بیان کرد: کمیته فنی در حال کار کردن روی این مسئله است و گزینه ها را بررسی می کند خیلی نمی خواهیم عجله کنیم و در کمال آرامش بررسی ها را انجام می دهد تا بهترین گزینه انتخاب شود.

او در مورد طولانی شدن روند بررسی گزینه ها گفت: کمیته فنی چندین جلسه برگزار کرد و ابتدا شاخص های انتخاب سرمربی را مشخص کرد سپس از افرادی که نزدیک به این شاخص ها بود دعوت کردند رزومه کاری خود ر ارسال کنند و اکثر افراد این کار را انجام دادند اکنون بررسی رزومه ها در حال انجام است. البته هنوز زمان برگزاری مسابقات بین المللی هم مشخص نشده است. بنابراین اعضای کمیته فنی می توانند در آرامش گزینه ها را بررسی کنند.

رییس فدراسیون تنیس در پاسخ به این پرسش که با توجه به حساسیتی که فدراسیون نسبت به انتخاب سرمربیان تیم های ملی دارد پس باید این انتظار را داشته باشیم که نفرات پس از انتخاب، نتیجه ای متفاوت نسبت به سالهای گذشته کسب کنند، تصریح کرد: تمام تلاش بر این است که این مهم اتفاق بیفتد اما زمانی شاهد این اتفاق خواهیم بود که تمام عوامل کامل و در اختیار باشند از جمله سخت افزار، حمایت از تیم ملی و راه اندازی کمپ های تیم ملی. برای موفقیت، صرفا سرمربی تنها عامل نخواهد بود بلکه خیلی ازعوامل تاثیر خواهند گذاشت.

او در مورد اینکه پرونده انتخاب سرمربیان تیم های ملی چه زمانی بسته می شود، گفت: در آینده نزدیک. فکر می کنم عجله نکنیم انتخاب خوبی خواهیم داشت.

عزیزی در پاسخ به این پرسش که مسابقات تنیس از چه زمانی آغاز می شود، تاکید کرد ۴تا ۱۱ بهمن، مسابقات بین المللی جوانان را در جزیره کیش داریم و در حال امضای تفاهم نامه با مدیر عامل منطقه آزاد کیش هستیم تا برگزاری جام حذفی مردان و زنان و مسابقات تنیس با ویلچر و تنیس ساحلی را در جزیره کیش داشته باشیم. اگر شرایط کرونا به ما اجازه بدهد تا پایان سال این مسابقات را برگزار می کنیم.