به گزارش آوای ورزش، هفته پنجم و ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه الف عصر امروز به پایان رسید و تیم مهرام تهران دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد. همچنین تیم گروه بهمن به پیروزی آسان برابر ستاد گاز دست یافت و تیم

  • پیروزی گروه بهمن مقابل ستاد گاز

صبح امروز تیم گروه بهمن، در مصاف با ستاد گاز به پیروزی آسان دست یافت. گازی ها که تاکنون هیچ بازی را نبرده اند، امروز نیز مغلوب قدرتنمایی دختران گروه بهمن شدند و این دیدار با نتیجه ۴۰_۹۲ به پایان رسید. دلارام وکیلی از تیم گروه بهمن با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، یک توپربایی و تاثیرگذاری +۳۵ برترین بازیکن میدان شد.

  • پیروزی تیم نارسینا برابر مهرام در دیداری سخت

در دیدار دوم دو تیم مهرام و نارسینای تهران به مصاف یکدیگر رفتند. مهرامی ها روز گذشته در دیداری سخت برابر نامی نو اصفهان شکست خورده بودند. اما تیم نارسینا تا پیش از این دیدار بدون شکست در جدول رقابتها قرار داشت. دو امتیازی نخست این رقابت توسط تینا عیساییان برای مهرام به دست آمد و تا اواسط کوارتر اول دختران تیم نارسینا موفق به کسب امتیاز نشدند تا بالاخره با یک پرتاب سه امتیازی نتیجه ۳_۱۴ به سود مهرام شد. در این لحظات تینا عیساییان از ناحیه پا آسیب دید و از بازی خارج شد. در دقایق پایانی این کوارتر تیم نارسینا اختلاف امتیازی را کاهش داد و در نهایت کوارتر اول با نتیجه ۱۹_۲۳ به سود مهرام به پایان رسید. کوارتر دوم کوارتر قدرتنمایی هریس گارد راس آمریکایی تیم نارسینا بود. این بازیکن در دقیقه ۴:۴۴ برای نخستین بار تیم خود را با نتیجه ۲۹_۳۰ از حریف پیش انداخت و کوارتر دوم با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه ۳۷_۳۸ به سود نارسینا به پایان رسید.

دفاع سرسخت هردو تیم باعث شد تا دقیقه ۷ کوارتر سوم هیچ یک از تیم ها موفق به کسب امتیاز نشوند. این طلسم توسط ایکاترینا فولادوند بازیکن خارجی که با یک ایرانی ازدواج کرده است، شکسته شود و پس از آن بازیکنان تیم نارسینا سعی در افزایش اختلاف امتیازی داشتند. در زمانی که شاگردان عسگرنیا با نتیجه ۴۲_۵۳ از حریف پیش افتادند، نیکا بیک لیک لی سرمربی مهرام تقاضای وقت استراحت کرد و این زمان استراحت برای تیم مهرام کارساز شد چراکه توانستند ۸ امتیاز پیاپی در مقابل صفر امتیاز حریف به دست آوردند و با نتیجه ۵۰_۵۳ خود را به امتیازات نارسینا نزدیک کنند. با این حال تیم نارسینا که نمی خواست روند پیروزی هایش متوقف شود، بازهم توانست این کوارتر را با نتیجه ۵۶_۶۰ به سود خود به پایان برساند.

در کوارتر چهارم تمرکز و هماهنگی مهرامی ها بهم ریخته بود و در ریباندهای زیر حلقه ناموفق بودند همچنین درصد توپ های از دست رفته این تیم بسیار زیاد بود، از این رو تیم نارسینا با بازی خوب یاسمن محمدی و شماری هریس توانست این دیدار را با پیروزی و با نتیجه ۷۲_۸۲ به پایان برساند و همچنان بدون شکست در جدول رقابتها باقی بماند.

در این دیدار شماری هریس با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۴ توپربایی و تاثیرگذاری +۲۴ بهترین بازیکن میدان شد. یاسمن محمدی نیز با کسب ۲۸ امتیاز و تاثیرگذاری +۲۴ پشت سر او قرار گرفت.

  • نخستین برد برای تیم پاز تهران

در دیدار پایانی این هفته از رقابتها دو تیم سینام مشهد و پاز تهران به مصاف یکدیگر رفتند و تیم پاز توانست با نتیجه ۵۹_۷۰ حریف مشهدی خود را شکست دهد. در این دیدار فاطمه میرسلطانی با کسب ۱۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و تاثیرگذاری +۱۹ برترین بازیکن میدان شد.

 

کیانا شادرو