به گزارش آوای ورزش، افسانه حسن نایبی در خصوص دیدار تیمش مقابل پالایش نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان، اظهارداشت: ما مقابل تیمی بازی کردیم که از بازیکنان ملی بهره می‌برد. با توجه به اینکه تیم ما جوان است و با این نیروها برای نخستین بار در لیگ برتر شرکت می‌کند، از وضعیت بازیکنان راضی بودم.

* بازیکنان ما شرایط سختی برای نفت ایجاد کردند

وی افزود: بازیکنان ما شرایط سختی را برای تیم نفت ایجاد کردند. با توجه به برنامه‌هایی که داشتیم بازیکنان ما موفق بودند و طبق برنامه پیش رفتند اما به خاطر نداشتن تجربه بازی را واگذار کردند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شورای شهر و شهرداری قزوین با اشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در کوارتر اول و دوم عنوان کرد: بچه‌های ما بازی زیبایی را در کوارتر اول و دوم انجام دادند که از این موضوع خوشحالم، این اتفاق نتیجه تمرینات بود که باعث ارتقای کیفی بازی بچه‌ها شد. بازیکنان ما جوان هستند و احساسی عمل کردند.

* هیجان باعث باخت ما شد

نایبی افزود: هیجان بازی باعث باخت آنها شد اما این باخت ارزش برد دارد چرا که بچه‌های ما خودشان را پیدا کردند و نشان دادند با اراده‌ای که دارند می‌توانند مقابل تیم‌های قدرتمند به خوبی ظاهر شوند. بازیکنان ما نیاز به تجربه دارند که بازی به بازی این تجربه اضافه می‌شود. بازیکن سانتر ما که خیلی به بازی گرفته نشده بود، در این بازی بهترین بازیکن شد که این نقطه رشد است.

* جذب بازیکن خارجی برای ادامه لیگ

سرمربی قزوین در پاسخ به این سوال که آیا قصد جذب بازیکن در تیم را دارید یا خیر، گفت: من فیلم چند بازیکن خارجی را دیده‌ام. بازیکنی را که می‌تواند به ما کمک کند انتخاب شده، این بازیکن از آمریکا خواهد بود اما زمان حضورش در ایران مشخص نیست. قرارداد بسته شده و کارهای اولیه را انجام داده‌ایم. منتظر هستیم که با اخذ ویزا بتواند به تیم اضافه شود.

* بازی‌های حساس ما در پلی‌آف خواهد بود

وی دامه داد: بازی‌های حساس ما در پلی‌آف خواهد بود، اینکه کجای جدول باشیم. تا آن زمان بازیکنان خارجی ما وارد می‌شود و تفاوت‌هایی در تیم ایجاد خواهد شد. فکر می‌کنم با حضور بازیکنان خارجی کیفیت بازی‌ها هم بالا خواهد رفت چرا که بازیکنان خارجی وقتی مقابل هم قرار می‌گیرند پتانسیل خود را بیشتر نشان می‌دهند.

* پخش آنلاین باعث دیده شدن دختران ما می‌شود

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شورای شهر و شهرداری قزوین در مورد پخش آنلاین مسابقات خاطرنشان کرد: سالها بسکتبال بانوان پشت درهای بسته بوده و دختران ما دیده نشده‌اند. الان بهترین فرصت است، از طرفی اسپانسرها و باشگاه‌ها هم می‌توانند تبلیغات داشته باشند. این موضوع اتفاق خوبی برای ورزش است، باید از فدراسیون به خاطر اجرای این طرح تشکر کرد چرا که انگیزه بازیکنان هم بیشتر خواهد شد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و دختران ما با پتانسیلی که دارند دیده شوند.