به گزارش آوای ورزش، در پایان دور برگشت پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد در گروه الف، تیم‌های استقلال تهران و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تیم‌های اول و دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در همین راستا علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد گفت: دور برگشت لیگ را در حالی با صعود به نیمه نهایی به پایان رساندیم که برخی از کشتی گیران ما با مشکل مصدومیت و ابتلاء به کرونا همراه بودند. در نتیجه اگر این نفرات به موقع بهبود یابند، مطمئناً تیم ما در مرحله نیمه نهایی با عملکرد مطلوبی همراه خواهد شد.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن در خصوص احتمال جذب کشتی گیران خارجی نیز گفت: با توجه به توان و پتانسیل آزادکارانی که تاکنون برای ما به میدان رفتند، اگر نفرات مصدوم و مبتلا به کرونا تیم ما به موقع درمان و به تیم اضافه شوند، نیازی به جذب کشتی‌گیران خارجی در مرحله نهایی لیگ برتر نداریم.

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در پایان با اشاره به اشتباهات داوری در لیگ برتر ادامه داد: با اینکه تیم ما بارها در طول برگزاری پیکارهای مقدماتی لیگ برتر به ویژه در مصاف با تیم استقلال از اشتباهات داوری لطمه و ضربه خورد، اما باز هم باید خوشبینانه به این موضوع نگاه کرد و آن‌را سهوی دانست. مطمئناً عمدی در کار نبوده و امیدواریم این مشکل در مرحله نهایی لیگ برطرف شود.