به گزارش آوای ورزش،سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو جلسات مختلفی را با روسا و مربیان المپیکی رشته‌های مختلف برگزار می‌کند که در این جلسات مسائل فنی و روند آماده‌سازی تیم‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

البته بعد از برگزاری نشست و بررسی مسائل مالی تیم‌ها، نصرالله سجادی سرپرست کاروان درخواست‌ها را به هیات اجرایی ارسال می‌کند تا بودجه لازم در اختیار فدراسیون‌ها قرار بگیرد.

در این خصوص درخواست ۲ فدراسیون کاراته و شمشیربازی در دست بررسی است.

کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره گفت: جلسات سرپرست کاروان با فدراسیون‌ها برای بودجه نیست، بلکه روند بررسی آماده‌‌سازی تیم‌ها، بررسی مشکلات و چالش‌ها و نتایج برنامه‌ها و اردوهاست.

وی افزود: فدراسیون‌ها پیشنهادات مالی خود را در روند آماده‌‌سازی ملی‌پوشانی که سهمیه گرفته‌اند، مطرح کرده و آقای سجادی مبلغی را پیشنهاد می‌دهد تا در هیات اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد. در حال حاضر بودجه شمشیربازی و کاراته در دست بررسی است.

سعیدی در مورد مبلغ اختصاصی به این ۲ فدراسیون، گفت: برای کاراته ۳۵۰ میلیون تومان تصویب شده اما درخواست شمشیربازی هنوز نهایی نشده است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره برگزاری نشست آنلاین برای بررسی اساسنامه، عنوان کرد: در مورد اساسنامه فعلا در حد گفت‌ وگو و تبادل نظر بوده که قرار است جلسات دیگری هم برگزار شود.