به گزارش آوای ورزش،مهدی گودرزی درباره ی آخرین وضعیت ادامه همکاری با مربی پرتغالی ترای اتلون(شنا، دوچرخه و دو) و اینکه قرارداد جدید با این مربی بسته می شود یا خیر، بیان کرد: ما در این راستا جلسات متعددی را برگزار کردیم. دوسال پیش که قرارداد با این مربی بسته شد دلار حدود ۴هزارتومان بود اما در این اواخر با دلار ۲۷ هزار تومان به او حقوق پرداخت کردیم. از طرفی این مربی خواستار عقد قرارداد بلند مدت مثلا همان دوساله بود. از این رو باید دقیق بررسی می کردیم که ما می توانیم تعهدات خود نسبت به این مربی عمل کنیم یا نه .

او ادامه داد: به این نتیجه رسیدیم شش ماه دیگر در راستای همان قرارداد قبلی با مربی پرتغالی کار کنیم تا پس از آن با مشخص شدن وضعیت ارز ببینیم چگونه می توانیم ادامه همکاری داشته باشیم. ما درخواست مجوز ادامه همکاری هم از وزارت ورزش کرده ایم و منتظریم آن را دریافت کنیم. البته دوستان در وزارت ورزش نسبت به این تصمیم دیدگاه مثبتی داشتند.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که مربی پرتغالی با این درخواست ایران مبنی بر همکاری شش ماهه با همان مبلغ حقوق قبلی موافق است یا خیر؟تاکید کرد: این دیگر به قدرت چانه زنی ما بر می گردد. هر چند که خواسته او تعهد بلند مدت است و خواستار عقد قرارداد دوساله شده اما در این مدت هم ما را در پرداخت حقوق درک کرده است. با این حال ما هم شرایط کشور را برای او تشریح می کنیم. بالاخره یا می پذیرد و یا قبول نمی کند.البته من فکر می کنم احتمال پذیرفتن بیشتر باشد چون در این صورت یک مشتری را از دست می دهد. البته مربی پرتغالی از مردادماه که قراردادش به پایان رسید همچنان با ما همکاری دارد و برنامه های خود را به ورزشکاران ارائه می دهد.

رییس فدراسیون ترای اتلون(دو، دوچرخه و دو) در پاسخ به این پرسش که با توجه به همکاری دو ساله ای که با مربی پرتغالی داشتند، انتظار دارند در مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو عملکرد ورزشکاران ایران متفاوت باشد ؟ تصریح کرد:آماده سازی ورزشکاران خیلی مهم است و در این مدت که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، مهمترین دغدغه ما این بوده که ورزشکاران امکان استفاده از استخرها را نداشتند. بالاخره با رایزنی بسیار توانسته ایم استخر آزادی را بگیریم تا ملی پوشان ترای اتلون بتوانند از آن استفاده کنند.از طرفی مسابقات زیادی برگزار نشد که خروجی تمرینات ورزشکاران را ببینیم.در کل امسال نتوانستیم تفکرات اصلی خود را دنبال کنیم بنابراین توقع نتیجه هست اما این را باید در نظر بگیریم که امسال مسیر اصولی نداشتیم. ورزش قهرمانی تحت تاثیر کرونا بود چون به دلیل لغو شدن مداوم مسابقات، آماده سازی ورزشکاران هم نیمه کاره می ماند.

او در مورد اینکه مسابقه بین المللی دو اتلون که سال گذشته برگزار شد، امسال هم قرار است برگزار شود یا خیر، گفت: به دنبال این بودم که مسابقات برگزار شود و حتی با مدیر عامل منطقه آزاد قشم هم مذاکره کردم اما بحث این است که نمی توانیم مطمئن باشیم حتما می توان مسابقات را برگزار کرد. به دلیل وضعیت کرونا ناگهان اعلام می شود که امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد. قاعدتا باید در آبان درخواست میزبانی می دادیم اما با توجه به شیوع کرونا در جهان و لغو مسابقات زیاد، فدراسیون جهانی این امکان را فراهم کرده که هر کشوری شرایط مناسبی داشت برای برگزاری مسابقات اعلام آمادگی کند، من نیز دنبالش هستم که مسابقات دو اتلون را دوباره برگزار کنم اما همه چیز وابسته به شرایط کرونا در ایران است.