به گزارش آوای ورزش،پویا نوروزی‌نژاد در خصوص شرایطش در لیگ آلمان اظهار کرد: شرایطم در تیم کوبورگ خوب است اما امسال برای همه شرایط خاصی بود. شرایطی که همه در کل جهان برای اولین بار تجربه کردیم و فعلا کار برای تیم ما سخت تر است.

وی افزود: ما هر هفته دو تا سه بار تست کرونا می‌دهیم و خداراشکر تاکنون هیچ نمونه مثبتی در تیم نداشتیم. این شرایط موجود و خاص کمی کار تیم ما را که برای اولین بار به سوپرلیگ صعود کرده سخت‌تر کرده است. ما نسبت به سایر تیم‌ها تجربه کمتری داریم‌. ما با همه این شرایط کار را ادامه می‌دهیم و می‌دانیم که هر چه خیر و حق تیم ما است به آن خواهیم رسید.

لژیونر هندبال ایران در ادامه در پاسخ به این سوال که ویژگی سرمربی خارجی تیم ملی هندبال ایران چه باید باشد، گفت: به نظر من اول باید از لحاظ فنی به روز باشد یعنی تجربه و دانش کافی در این رشته داشته باشد. همچنین باید از جهت روحی و روانی یا شاید بهتر است بگویم فرهنگی به تیم ما آشنایی داشته باشد تا بتواند به خوبی با بازیکنان ایرانی ارتباط بگیرد.

عضو تیم ملی هندبال ایران گفت: به نظر من این دو مورد یعنی به روز بودن به لحاظ فنی و آشنا بودن به فرهنگ و روحیه بازیکنان مهمترین موارد است. مهم نیست که این مربی از کدام کشور باشد و تنها این دو نکته برای سرمربی می‌تواند به بهتر تیم ملی ایران کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه مواردی سبب می‌شود تیم ملی ایران مجددا روی سکوهای آسیایی باشد، گفت: اردوهای مکرر و دائمی و البته با برنامه می‌تواند کمک کند. از طرفی باید از همه پتانسیلی که در حال حاصر در هندبال ایران وجود دارد استفاده شود تا باز هم بتوانیم به سکوی آسیا برسیم.