به گزارش آوای ورزش،هادی رضایی در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی والیبال نشسته، اظهار داشت: نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از روز ۱۰ تا ۲۱ دی ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد. هم اکنون نیز ۷۲ ساعت قبل از ورود به محل تمرینات، از ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی تست PCR گرفته می‌شود. بعد از اینکه نتایج آزمایش‌های کرونا منفی شد، نهایتاً از روز چهارشنبه نهم دی ماه وارد اردو خواهیم شد.

وی افزود: ۱۴ ملی‌پوش و ۴ عضو کادر فنی در این اردو حاضر هستند. داوود علیپوریان، صادق بیگدلی از استان تهران، رمضان صالحی، مجید لشکری، مرتضی مهرزاد از استان مازندران، مهدی بابادی از استان خراسان رضوی، محمد نعمتی، جمال نظری از استان گلستان، میثم علیپور از استان گیلان، مرتضی رمضانی از استان قزوین، حسین گلستانی، سید محمد سید حسینی از استان قم، محمدرضا سبحانی نیا از استان اصفهان و مهرزاد مهروان از استان البرز (بازیکنان)، فرید صائبی و بهمن تاروردی‌زاده (مربیان تیم ملی)، بنده به عنوان سرمربی و علی کشفیا به عنوان سرپرست در این اردو حضور داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در مورد وضعیت نفرات دعوت شده به اردو عنوان کرد: به مدت یکسال اردوهای تیم ملی تشکیل نشده بود و باید ابتدا از درصد آمادگی ملی‌پوشان مطلع شویم و سپس برنامه‌ریزی‌های تمرینی را انجام بدهیم. تمامی نفراتی که به اردو دعوت شده‌اند در لیگ شرکت داشتند. جمال نظری هم از شهرستان گنبد، جز بهترین‌های لیگ بود که برای اولین بار به اردو دعوت شده است.