به گزارش آوای ورزش،ملی‌پوش المپیکی تفنگ بعد از مسابقات آزاد تیراندازی که بعد از یکسال از سر گرفته شد اظهار کرد: بعد از مدت‌ها ما توانستیم یک مسابقه رسمی داشته باشیم. مسلما با رکوردهایی که زده شد سطح مسابقات خوب بود و رفته رفته بهتر هم می‌شود.

وی که در این مسابقات قهرمان بخش مردان شد در ادامه گفت: با وجود فاصله ای که میان مسابقات افتاده بود به نظر من نتایج خیلی خوب بود و امیدوارم که مسابقات ادامه داشته باشد. البته من خیلی در مورد مسابقات لیگ اطلاعی ندارم و باید دید چطور پیش خواهد رفت.

صداقت در خصوص اردوهای تیم ملی تفنگ گفت: دو هفته‌ای است که اردوها متمرکزتر آغاز شده است. خداراشکر با شروع اردوها روزهای بدون تمرین را توانستیم جبران کنیم.

وی در خصوص پیش بینی اش از المپیک گفت: شرایط سخت است اما ما تمام تلاش را برای المپیک می‌کنیم تا بتوانیم در اوج آمادگی خودمان باشیم. تا جایی که من تیراندازان و کادر فنی تیممان را می‌شناسم می‌دانم که همه سعی خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه در المپیک کسب شود.

وی گفت: نمی توان از اکنون گفت در المپیک چه نتیجه‌ای چه رنگی و یا مدالی کسب می شود. هیچ چیز از الان مشخص نیست. همه چیز در روز مسابقه مشخص خواهد شد. چیزی که از اکنون مشخص است این است که تیراندازان برای موفقیت در المپیک همه توانشان را می‌گذارند.

عضو تیم ملی تفنگ در پاسخ به این سوال که چه کمبودهایی تا المپیک سر راه ملی پوشان قرار دارد گفت: کمبودها که هست، از نیمه کمی بیشتر است. ولی ما با همین شرایط مجبوریم کار خود را ادامه دهیم چون المپیک به خاطر ما صبر نمی‌کند. ما باید پر قدرت با همه کمبودها بسازیم.