به گزارش آوای ورزش،دبیر فدراسیون هندبال در خصوص قطعی شدن سلب میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ایران اظهار کرد: هنوز قطعی نشده است. برخی از افراد هندبالی در فضای مجازی این‌ها را ساخته‌اند. نامه‌ای که این هفته از آسیا برای ما آمده پیرو صحبت‌های حضوری صالحی امیری که در کشور عمان با رییس کنفدراسیون آسیا داشت، بود.
عزتی گفت: رییس کنفدراسیون آسیا به صالحی امیری قول ۱۰۰ درصدی داده که میزبانی از ایران گرفته نشود به شرطی که در زمان مسابقات وضعیت کرونا در کشور ایران قرمز نباشد. البته این هم درخواست کشورهای دیگر بوده و هنوز قطعی مطرح نشده است.

وی افزود: پاکدل پیگیری‌های ویژه‌ای از طریق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انجام داده که به امید خدا این مشکل حل شود. هنوز از سوی آسیا هیچ تصمیمی گرفته نشده و به فدراسیون ایران مکتوب چیزی ارسال نشده که میزبانی به کشور دیگری واگذار شده باشد.
وی گفت: تنها از سوی کنفدراسیون آسیا اعلام شده که در حال بررسی شیوع کرونا در کشورها هستند. آنها هفته قبل قول داده‌اند که میزبانی برای ایران خواهد ماند. تنها در این هفته اعلام کردند که می‌خواهند وضعیت کرونا را در کشورها بررسی کنند.
وی گفت: ما باز هم به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نامه زدیم تا پیگیری کنند و مساعدت‌های لازم انجام شود. خبر قطعی احتمالا هفته آینده مشخص می‌شود اما به احتمال ۹۵ درصد میزبانی در کشور خودمان است مگر شرایط ویروس کرونا را در نظر بگیرند. البته از اکنون نمی‌توانند برای اسفند تصمیم بگیرند با این شرایط ما خودمان از فردایمان خبر نداریم.
وی در ادامه گفت: از ۱۶ تا ۱۹ دی مسابقات مرحله دوم از دور برگشت لیگ برتر مردان به میزبانی تهران انجام می‌شود. بعد از آن هم مرحله بعدی لیگ بانوان را خواهیم داشت که البته هنوز میزبان به طور قطعی مشخص نشده اما احتمالا آن مسابقات هم در تهران برگزار خواهد شد. چند استان درخواست میزبانی داده‌اند و باید این موضوع در کمیته مسابقات بررسی شود و میزبان مشخص شود.