به گزارش آوای ورزش،عیسی ساوه‌شمشکی درباره عقب افتادن اردوهای تیم ملی پارااسکی اظهار داشت: قرار بود اولین مرحله اردوهای پارااسکی به جهت آمادگی تیم‌های ملی آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی برای مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ از ابتدای دی ماه برگزار شود. IPC اعلام کرد به خاطر اینکه وضعیت بهتر شود رقابتها یک ماه عقب بیفتد. برهمین اساس اردوهای تدارکاتی متصل به مسابقات بین‌المللی پارااسکی با حضور ناظر فدراسیون جهانی اسکی برگزار خواهد شد.

وی در مورد برگزاری زمان و مکان اردوها و مسابقات رشته‌های مختلف پارااسکی هم عنوان کرد: اردوی اسنوبرد ۲۰ تا ۲۶ دی ماه در پیست بین‌المللی اسکی دیزین است که مسابقات رشته بنک اسلالوم طی روزهای ۲۳ و ۲۴ دی ماه انجام می‌شود. اردوی آلپاین ۴ تا ۱۰ بهمن ماه در پیست بین المللی اسکی دیزین خواهد بود و مسابقات در دو رشته مارپیچ بزرگ و کوچک ۷ و ۸ بهمن ماه برگزار می‌شود. همچنین اردوی صحرانوردی از ۸ تا ۱۲ بهمن ماه در پیست بین المللی امامزاده‌هاشم آبعلی تشکیل و مسابقات در رشته‌های ۱۲۰۰ متر سرعتی آقایان و بانوان، ۱۰ کیلومتر پاتیناژ و کلاسیک آقایان، هفت‌ونیم کیلومتر پاتیناژ و کلاسیک بانوان ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

ساوه‌شمشکی درباره شرکت تیم‌های ملی پارااسکی کشورمان در مسابقات گزینشی المپیک زمستانی در نروژ، خاطرنشان کرد: اگر مسابقات قهرمانی دنیا نروژ برگزار می‌شد تیم ایران شرکت می‌کرد و حتی ما برای شرکت در این رقابتها اعلام آمادگی هم کردیم.