به گزارش آوای ورزش،جمشید تقی‌زاده امروز، ۱۵ دی‌ماه در حاشیه مراسم اهدای تجهیزات و لوازم ورزشی به فوتبال محلات مناطق کم برخوردار اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز توفیقی شد که از طرف مقام عالی وزارت سفری به خوزستان داشته باشیم. در این سفر بازدیدی از پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های استان خواهیم داشت. همچنین حتما تلاش می‌کنیم تا با عنایت ویژه مقام عالی وزارت، برنامه‌ریزی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام خوزستان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد داشته باشیم.

وی افزود: همچنین حتما سعی خواهیم کرد که مسائل ورزش روستایی، همگانی و ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را مورد بررسی قرار دهیم. قطعا نشست‌هایی با مسئولان ورزش شهرستان‌ها و مسئولان هیات‌های ورزشی برگزار خواهیم کرد. مباحث دیگری نیز وجود دارند که در این سفر دو روزه در شهرهای دزفول، اندیمشک، آبادان، خرمشهر و اهواز، آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم مقدمات سفر وزیر ورزش و جوانان به خوزستان را برای دهه فجر فراهم کنیم. این سفر برای افتتاح چندین پروژه و تصمیم‌گیری برای بخش‌های دیگر خواهد بود.

تقی‌زاده در خصوص مشکلات تیم‌های فوتبال خوزستان و لزوم کمک وزارت ورزش و جوانان به این تیم‌ها، عنوان کرد: رسالت وزارت ورزش و جوانان حمایت از باشگاه‌داری است که خوشبختانه با حمایت ویژه وزیر ورزش، لایحه جامع باشگاه‌داری، بعد از این‌که مدت‌ها روی آن کار شد را اکنون تدوین کرده‌ایم. اخیرا نیز به هیات دولت منعکس شده است و امیدوارم در اولین فرصت این لایحه به مجلس برسد.

وی ادامه داد: با اجرای این لایحه حتما تحول بنیادینی در نظام باشگاه‌داری کشور به وجود خواهد آمد که خوزستان هم حتما از آن بهره خواهد برد.