به گزارش آوای ورزش، مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان از هفته آینده یکشنبه آغاز می‌شود که تیم اشتاد سازه قهرمان فصل قبل در این مرحله باید روز دوشنبه مقابل ذوب‌آهن قرار بگیرد.

نشمین شافعیان سرمربی تیم اشتادسازه درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: ما در این دو سه هفته تمرینات خوبی داشتیم و شرایط بچه ها رو به بهبودی است. سعی کردیم در دفاع و حمله هماهنگ تر از دوره اول ظاهر شویم.

وی افزود: بازی اول ما مقابل ذوب‌آهن خواهد بود که تیم سرعتی است. با توجه به اینکه فیلم بازی‌ها را دیدیم آنالیز خوبی از این تیم داریم. لیگ امسال به خاطر شرایط کرونا متفاوت بود و فشار سختی روی تیم‌ها شاهد بودیم چرا که چندین سال مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد اما با توجه به وضعیت موجود تابع فدراسیون بودیم.

سرمربی اشتاد سازه در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم شما بتواند عنوان قهرمانی را تکرار کند، تصریح کرد: فعلا زود است در این باره صحبت کنیم. از این مرحله چهار تیم به دور بعد صعود می کنند و ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم. سعی کردیم در این مدت اشکالات را برطرف کنیم البته تغییر در سیستم نداشتیم و با همان بازیکنان که از ابتدای فصل داشتیم لیگ را ادامه خواهیم داد.

شافعیان همچنین درباره وضعیت مالی اشتادسازه خاطرنشان کرد: قراردادها پرداخت شده و وضعیت اسکان ایده‌آل است. حمایتی که مدیرعامل و مالک باشگاه از تیم ما داشتند در حد یک تیم حرفه‌ای است که جا دارد از حمایت آنها تشکر کنم و امیدوارم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.