مهران شاهین طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان پس از پیروزی برابر تیم نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آوای ورزش درباره این دیدار گفت: “ما تا پیش از کوارتر سوم توقع بیشتری از خودمان داشتیم. تعداد توپهای از دست رفته مان زیاد بود، حلقه تیممان را خوب کنترل نکردیم و از ابن رو تعداد ریباندهای زیر حلقه تیم مقابل زیاد شد. از طرفی هم بازیکنان تیم آبادان با پرتاب های سه امتیازی شان کار ما را سخت کردند.” سرمربی تیم شهرداری گرگان در ادامه توضیح داد:” با این حال رفته رفته شرایطمان بهتر شد و در کوارتر چهارم انسجام دفاعی بهتری پیدا کردیم. وقتی دفاعمان بهتر شد در حمله نیز عملکرد بهتری داشتیم.”

شاهین طبع در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار سخت ترین دیدار آنها در لیگ امسال بود، گفت:” تیم نفت آبادان تیم قابل احترام و خوبی است و کادرفنی و بازیکنان باتجربه و خوبی دارد، ما پیش بینی کرده بودیم این بازی سخت و پرفشار باشد.” وی درباره اینکه پنج فوله شدن دو بازیکن آبادان چقدر در پیروزی گرگان در این دیدار تاثیر داشت توضیح داد:” در بازیهای بزرگ و حساس مثل این دیدار کنترل خطا برای هر تیمی بسیار مهم است. تیمی که بتواند خطاهای خود را کنترل کند به موفقیت بیشتری می رسد. ما هم از این فرصت استفاده کردیم و توانستیم به پیروزی دست یابیم.”

سرمربی گرگان درباره وضعیت مصدومیت پری پتی گارد راس آمریکایی تیمش گفت:” فعلا او را به بیمارستان برده اند و وضعیتش مشخص نیست.”

 

کیانا شادرو