شادی عبدالوند ملی پوش تیم بسکتبال مهرام تهران که به تازگی از مصدومیت بازگشته است، پس از پیروزی برابر تیم نامی نو اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آوای ورزش، گفت:به نظر من تیمی قهرمان است که برای هر بازی چه آسان و چه سخت برنامه ریزی داشته باشد و سخت تلاش کند. ما در مهرام تمام تمرکز و تلاشمان را روی قهرمانی گذاشته ایم. در ادامه گفت و گوی خبرگزاری آوای ورزش با شادی عبدالوند را می خوانید:

  • مهرام در در گروه بسیار سختی قرار گرفته، نظرت درباره این گروه چیست؟

ما در گروه الف قرار داریم که نسبت به گروه ب، تیم های قوی تری باهم رقابت می کنند. این اولین سالی است که تمام مدعیان در یک گروه قرار دارند. از جهتی کار تیم های مدعی سخت شده و از جهتی کیفیت بازی ها بالا رفته است. اکثر ملی پوشان در تیم های گروه الف هستند و از بازیکنان خارجی بهره می برند. بنابراین علاوه بر اینکه بازی ها دشوار است، جذاب و غیرقابل پیش بینی هم هست.

 

  • در دیدار سختی که برابر نامی نو داشتید، پیروز شدید و انتقام دور رفت را گرفتید. درباره این دیدار چه نظری داری؟

من در بازی دور رفت به دلیل آسیب جدی مچ پایم از سوی پزشک اجازه بازی نداشتم و همین امر باعث شد که نتوانم به تیمم کمک کنم. به هرحال بازیکنان نیاز به زمان داشتند تا باهم هماهنگ شوند و خوشبختانه این هماهنگی رفته رفته شکل گرفت. در دیدار دور برگشت فکر می کنم تا پایان نیمه اول تمرکز نداشتیم و نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم اما در نیمه دوم هر بازیکنی که به زمین می آمد، عالی بازی می کرد و توانستیم علاوه بر جبران کوارتر اول و دوم، با اختلاف خوبی نتیجه این بازی را از آن خود کنیم.

 

  • درباره اینکه در اولین سال حضور مهرام در لیگ بانوان در این تیم بازی می کنی، چه نظری داری؟

باشگاه مهرام باشگاه پرافتخار و با سابقه ای است و من به عنوان بازیکن خیلی خوشحالم که امسال برای این تیم بازی می کنم. ما مشکلاتی که سالهای پیش با باشگاه ها و تیم های دیگر داشتیم امسال نداریم و این باعث می شود که تمرکز و انگیزه بیشتری برای تیممان داشته باشیم.

 

  • حضور یک مربی خارجی در تیم مهرام را چطور می بینی؟

این اولین سالی که در لیگ بسکتبال بانوان یک مربی خارجی حضور دارد و برای ما فرصت خوبی است تا چیزهای جدید یاد بگیریم. فکر می کنم حضور مربی خارجی در روند پیشرفت تیم و تک تک بازیکنان تاثیر بسیار مثبتی داشته است.

 

  • به نظرت مهرام امسال قهرمان می شود؟

من بازیکنی هستم که هیچگاه به باخت فکر نمی کنم و باخت برایم خیلی خیلی ناراحت کننده است. همیشه و همه جا به قهرمانی فکر می کنم و دوست ندارم بازنده باشم. امسال سطح لیگ بالاست و تعداد مدعیان قهرمانی زیاد است و این کار را خیلی سخت می کند. به نظر من تیمی قهرمان است که برای هر بازی چه آسان و چه سخت برنامه ریزی داشته باشد و سخت تلاش کند. ما در مهرام تمام تمرکز و تلاشمان را روی قهرمانی گذاشته ایم.

 

کیانا شادرو